“Veel pizza, weinig kwaliteit”
Beoordeling van La dolce vita

La dolce vita
Geclassificeerd als nr. 121 van 271 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 september 2020 beoordeeld

We kwamen hier vroeger regelmatig eten. Nu sinds lange tijd niet meer geweest en we waren teleurgesteld in de pizza's. Ze zijn heel dik belegd, maar het beleg leek er echt op gekwakt in het midden van de pizza.

Waardoor ook niet alles warm was.

Het blijft wel een heel gezellig restaurant, maar wij gaan er voorlopig niet terug.

Datum van bezoek: september 2020

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant! Romantische sfeer en zalige zen muziek. Zeer vriendelijk personeel. Zeker tijdig reserveren om een plaatsje te bemachtigen want ze zijn een geliefd restaurant. Aanrader is de tonijn en alsook de lamsfilet was een toppertje!!!
Mijn date aldaar was een geslaagde date! Perfecte locatie... super lekker eten!!!! En het romantisch kader hebben mij de meeste perfecte avond doen beleven. Ik keer zeker nog terug in de toekomst. In reeds eerdere rescensie wordt er gesproken van povere verlichting. Wel voor mij was dit het toppunt van romantiek. Het heeft mijn avond gemaakt!!! Dit restaurant straalt romantiek uit. Dus het dimlicht past perfect in het kader van de zaak.

Datum van bezoek: januari 2020
17 januari 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant. Vlotte bediening. We aten een pizza en een gebakken tonijnsteak met pasta. Pizza was ok, tonijn ook, pasta was top. Voor onze dochter kregen we een aangepaste portie, met aangepaste pasta. Al bij al wat aan de dure kant, maar toch de moeite om er eens te gaan eten.

Datum van bezoek: januari 2020
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Muziek stond zaterdagavond om 21.00 veel te luid waardoor conversaties aan tafel onmogelijk waren behalve met je buur. Zeer zuinig verlicht waardoor we lamp van gsm hebben moeten gebruiken om menu te kunnen lezen. We zijn vertrokken na 5 min.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Heel goed en snelle bediening en zeer goed van eten jammer dat de muziek een beetje aan de luide kant staat anders uitstekend

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La dolce vita bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In La dolce vita geweest? Deel je ervaringen!