Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
robertjoosth
Soest, Nederland

Prima reizigershotel, uitmuntend centrale lokatie

4,0 van 5 bollen2 jul 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima reizigershotel. Zeer vriendelijke receptie (het staat al op de voordeur: ‘WELCOME, We are expecting you’. Dat is nog eens met een glimlach binnenlopen!), alle flexibiliteit met inchecken en een eenvoudige maar uitstekende kamer.

De lokatie is uitstekend: vier minuten lopen naar het Station en twee minuten naar de Grote Markt en het Historische Centrum van Kortrijk.

DinerTip: je kunt beter in de zijstraatjes van de Grote Markt terecht voor een hapje eten dan op de Markt zelf. Daar zijn de Tourist Traps ruimschoots aanwezig, met soms een beschamend slechte bediening.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 5 jul 2023
Beste Robert,
Hartelijk dank voor uw review.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat onze ligging gunstig was voor u. We geven uw compliment door aan onze receptiemedewerker.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet,

Debbie de Clerck, Hotel Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Priceline
0.3 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Gratis wifi
Zwembad
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
  • Booking.com
  • Hotels.com
0.5 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Ingang
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
0.2 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Gratis wifi
Restaurant
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
0.6 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Gratis wifi
Bar/lounge
Go to your Happy Price
  • Booking.com
  • Agoda.com
0.8 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Gratis wifi
Bar/lounge
Blue night
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
0.5 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Gratis wifi
Room: Orval
  • Priceline
  • eDreams
  • ZenHotels.com
0.8 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Gratis wifi
Restaurant
    1.0 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    • Priceline
    • eDreams
    • ZenHotels.com
    1.5 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 108
    • Expedia.com
    • Priceline
    • Booking.com
    2.6 km van Hotel Ibis Kortrijk Centrum
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    Meer hotels in Kortrijk bekijken
    Beoordelingen (498)
    Beoordelingen filteren
    498 resultaten
    Waardering van reizigers
    118
    235
    109
    28
    8
    Type reiziger
    Tijd van het jaar
    TaalAlle talen
    Meer talen
    Waardering van reizigers
    118
    235
    109
    28
    8
    Bekijk wat reizigers erover zeggen:
    Geselecteerde filters
    Filteren
    Lijst wordt bijgewerkt...
    6 - 11 van 498 beoordelingen
    Beoordeeld op 17 juni 2023

    ·Zeer vriendelijk personeel. Gesitueerd vlak in het centrum; op korte afstand van de Grote Markt.
    Parking op het Schouwburgplein vlak erlangs: wij betaalden in de parking zelf -15€ voor ca 22 uren.
    In de lounge gratis fris fruitdrank en koel water.
    Ontbijtbuffet: prima! Ruime keuze (verschillende broodsoorten, kazen, vers fruit en fruitsap,...)
    Onze (familie)kamer (235/236 ) lagen aan de achterzijde : in feite 2 kamers met een verbindingsdeur ertussenin, elk met 2 enkele bedden (dus 4 in totaal);elk met een badkamer waarvan 236 de iets grotere kamer met een ruime , moderne badkamer.; elk met een TV.
    Netheid.
    Gratis oordopjes, nochtans zeer geluidsdicht!

    Minpunten · Onze kamers kregen geen direct daglicht omdat ze uitgaven op een ruimte waarin een gordijn hing dat half gesloten was waardoor er maar voor de helft daglicht binnenviel. Je kan als gast die ruimte niet betreden. Het grote raam in 236 kon ook niet open voor verversing, het kleinere raam in 235 wel. Er is wel airco.
    De TV in 235 had weinig kanalenbereik.

    Datum van verblijf: juni 2023
    • Reistype: Reisde met een partner
      • Prijs/kwaliteit
      • Locatie
      • Service
    Bedank nadia16
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2023

    Beste Nadia,
    Bedankt voor deze mooie beoordeling.

    Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Ook leuk dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt! We noteren uw opmerking over de tv.

    Met vriendelijke groet,


    Debbie de Clerck, Hotel Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 5 november 2022

    Dit was de vierde keer dat wij hier kwamen, wat ons nu opviel, is vooral dat het hotel aan vernieuwing toe is, overal zie je kleine mankementen, verf verdwenen ( lift) deurlijsten vuil of afgebladderd, zwarte schimmelplekjes in de douche , en wat ons vooral opviel, de vorige keren hadden we gewoon geboekt, nu hadden we een bongobon, en we kregen de kleinste kamer, met twee slechte bedjes, tegen mekaar geschoven, we kregen geen welkomstdrankje, zoals anders, en we vroegen ons af of dit kwam door de bongobon, dat zou toch niet mogen, we betaalden het ontbijt apart, verbruikten redelijk veel in de lounge, dan ben je toch ook een goede klant? Over het personeel niets dan goeds, allemaal even vriendelijk en behulpzaam, ook het ontbijt was goed. We vonden dit altijd een leuk hotel, maar het is echt aan vernieuwing toe.

    Kamertip: niet kamer 206 nemen , slechte bedden, verouderd
    Datum van verblijf: oktober 2022
      • Slaapkwaliteit
      • Kamers
      • Service
    Bedank Diane v
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2022

    Beste Diane,
    Bedankt voor de mooie review.

    Fijn om te lezen dat jullie tevreden waren over de vriendelijke service van onze medewerkers. Jammer dat jullie wel wat mankementen hebben ervaren over de moderniteit en de hygiëne in ons hotel. We hebben jullie opmerkingen genoteerd en zullen dit zo snel mogelijk onder handen nemen. Jullie hadden zeker mogen zeggen dat jullie niet helemaal tevreden waren over jullie kamer, dan waren we nagegaan hoe we dit konden oplossen. We hopen weliswaar dat het lekkere ontbijt dat toch wat heeft kunnen goedmaken en dat jullie verder alsnog opnieuw hebben genoten van jullie tijd bij ons.

    Met vriendelijke groeten,


    Debbie de Clerck, Hotel Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 27 december 2021

    +punten: ligging, vriendelijk personeel, degelijk ontbijt, goed bed, rustige ligging, geen vast tapijt in de kamer
    -punten : ondanks een beperkte bezetting in het hotel kregen wij kamer 336 . Douche zowel aan binnenzijde als aan buitenzijde schimmel veelvuldig aanwezig. Haardroger functioneert niet dus ook geen stopcontact in de badkamer, bevuild meubilair, beschadiging binnenwand raam, raam best niet openen omwille van aanwezig vuil. (zie beelden)

    Kamertip: Wij vroegen een rustig gelegen kamer én kregen deze ook - kamer 336 = afknapper
    Datum van verblijf: december 2021
      • Prijs/kwaliteit
      • Hygiëne
      • Service
    Bedank Carpediem181850
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

    Beste gast,
    Bedankt dat u even tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review.

    We zijn blij dat jullie tevreden zijn met het comfort van onze bedden en het ontbijt. We vinden het echter jammer dat jullie tekortkomingen ondervonden hebben wat betreft de hygiëne en kamer. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Aarzel een volgende keer niet om dit meteen te melden bij onze receptie, zodat we jullie een passende oplossing kunnen bieden.

    Hopelijk mogen we jullie nogmaals ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,

    Thomas Torrekens, Hotel Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 1 september 2021

    Positief: schitterende ligging, uitgebreid en goed ontbijt (alleen jammer dat er wel eitjes waren en worstjes, maar geen spek), parking vlakbij, behulpzame receptie. Minpunten: we hadden voor ons gezin 2 kamers geboekt en die lagen ver uit elkaar, dit was heel vervelend. Normaal ga je er vanuit dat men 2 aangrezende kamers geeft. De douches waren in beide kamers erg beschimmeld. Dit ben ik niet gewend van Ibis en was bedroevend. Moet aangepakt worden Ibis-Kortrijk!

    Datum van verblijf: juli 2021
    • Reistype: Reisde met familie
      • Prijs/kwaliteit
      • Locatie
      • Slaapkwaliteit
      • Kamers
      • Hygiëne
      • Service
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Bedank 969annemie
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Hotel- cmanager, Directeur général van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2021

    Beste Annemie,
    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven.

    Fijn dat we u met onze behulpzame medewerkers en het uitgebreide ontbijt van dienst mochten zijn. We vinden het jammer dat de kamers ver uit elkaar lagen. Naar gelang het type kamer en de beschikbaarheid trachten wij deze wensen zoveel als mogelijk te respecteren, spijtig dat dit bij u niet gelukt is. Onze excuses voor de tekortkomingen in de badkamers. Ons onderhoudsteam is ermee bezig en we bedanken u voor het melden.

    Met hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

    Thomas Torrekens, Hotel Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 20 juli 2021

    Prima hotel met top ontbijt. Helaas erg slecht (niet) geslapen ivm geluidsoverlast ventilatiesysteem.

    Het systeem op de kamer uitgezet maar op de gang nog ventilatie erg goed hoorbaar, echt een minpunt

    Datum van verblijf: juli 2021
    Reistype: Reisde voor zaken
    Bedank MichielC40
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Hotel- cmanager, Directeur général van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

    Beste Michiel,
    Bedankt voor uw bericht.

    Erg fijn dat u ons omschrijft als een prima hotel en dat het ontbijt u gesmaakt heeft. Jammer alleen dat u last had van geluidshinder. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en gaan met uw feedback aan de slag. We hopen dat u verder met plezier terugblikt op uw verblijf bij ons.

    In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

    Met vriendelijke groeten,

    Thomas Torrekens, Hotel Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Meer beoordelingen bekijken