Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
ibis
US$ 98
Hotels.com
ZenHotels.com
US$ 96
Booking.comUS$ 98
Expedia.comUS$ 98
StayForLongUS$ 99
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (491)
Beoordelingen filteren
491 resultaten
Waardering van reizigers
118
234
107
24
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
118
234
107
24
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 491 beoordelingen
Beoordeeld op 5 november 2022

Dit was de vierde keer dat wij hier kwamen, wat ons nu opviel, is vooral dat het hotel aan vernieuwing toe is, overal zie je kleine mankementen, verf verdwenen ( lift) deurlijsten vuil of afgebladderd, zwarte schimmelplekjes in de douche , en wat ons vooral opviel, de vorige keren hadden we gewoon geboekt, nu hadden we een bongobon, en we kregen de kleinste kamer, met twee slechte bedjes, tegen mekaar geschoven, we kregen geen welkomstdrankje, zoals anders, en we vroegen ons af of dit kwam door de bongobon, dat zou toch niet mogen, we betaalden het ontbijt apart, verbruikten redelijk veel in de lounge, dan ben je toch ook een goede klant? Over het personeel niets dan goeds, allemaal even vriendelijk en behulpzaam, ook het ontbijt was goed. We vonden dit altijd een leuk hotel, maar het is echt aan vernieuwing toe.

Kamertip: niet kamer 206 nemen , slechte bedden, verouderd
Datum van verblijf: oktober 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Diane v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2022

Beste Diane,
Bedankt voor de mooie review.

Fijn om te lezen dat jullie tevreden waren over de vriendelijke service van onze medewerkers. Jammer dat jullie wel wat mankementen hebben ervaren over de moderniteit en de hygiëne in ons hotel. We hebben jullie opmerkingen genoteerd en zullen dit zo snel mogelijk onder handen nemen. Jullie hadden zeker mogen zeggen dat jullie niet helemaal tevreden waren over jullie kamer, dan waren we nagegaan hoe we dit konden oplossen. We hopen weliswaar dat het lekkere ontbijt dat toch wat heeft kunnen goedmaken en dat jullie verder alsnog opnieuw hebben genoten van jullie tijd bij ons.

Met vriendelijke groeten,


Debbie de Clerck, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 december 2021

+punten: ligging, vriendelijk personeel, degelijk ontbijt, goed bed, rustige ligging, geen vast tapijt in de kamer
-punten : ondanks een beperkte bezetting in het hotel kregen wij kamer 336 . Douche zowel aan binnenzijde als aan buitenzijde schimmel veelvuldig aanwezig. Haardroger functioneert niet dus ook geen stopcontact in de badkamer, bevuild meubilair, beschadiging binnenwand raam, raam best niet openen omwille van aanwezig vuil. (zie beelden)

Kamertip: Wij vroegen een rustig gelegen kamer én kregen deze ook - kamer 336 = afknapper
Datum van verblijf: december 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Carpediem181850
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Marketing van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

Beste gast,
Bedankt dat u even tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review.

We zijn blij dat jullie tevreden zijn met het comfort van onze bedden en het ontbijt. We vinden het echter jammer dat jullie tekortkomingen ondervonden hebben wat betreft de hygiëne en kamer. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Aarzel een volgende keer niet om dit meteen te melden bij onze receptie, zodat we jullie een passende oplossing kunnen bieden.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Torrekens, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2021

Positief: schitterende ligging, uitgebreid en goed ontbijt (alleen jammer dat er wel eitjes waren en worstjes, maar geen spek), parking vlakbij, behulpzame receptie. Minpunten: we hadden voor ons gezin 2 kamers geboekt en die lagen ver uit elkaar, dit was heel vervelend. Normaal ga je er vanuit dat men 2 aangrezende kamers geeft. De douches waren in beide kamers erg beschimmeld. Dit ben ik niet gewend van Ibis en was bedroevend. Moet aangepakt worden Ibis-Kortrijk!

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 969annemie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Directeur général van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2021

Beste Annemie,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven.

Fijn dat we u met onze behulpzame medewerkers en het uitgebreide ontbijt van dienst mochten zijn. We vinden het jammer dat de kamers ver uit elkaar lagen. Naar gelang het type kamer en de beschikbaarheid trachten wij deze wensen zoveel als mogelijk te respecteren, spijtig dat dit bij u niet gelukt is. Onze excuses voor de tekortkomingen in de badkamers. Ons onderhoudsteam is ermee bezig en we bedanken u voor het melden.

Met hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Thomas Torrekens, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2021

Prima hotel met top ontbijt. Helaas erg slecht (niet) geslapen ivm geluidsoverlast ventilatiesysteem.

Het systeem op de kamer uitgezet maar op de gang nog ventilatie erg goed hoorbaar, echt een minpunt

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank MichielC40
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Directeur général van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste Michiel,
Bedankt voor uw bericht.

Erg fijn dat u ons omschrijft als een prima hotel en dat het ontbijt u gesmaakt heeft. Jammer alleen dat u last had van geluidshinder. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en gaan met uw feedback aan de slag. We hopen dat u verder met plezier terugblikt op uw verblijf bij ons.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Torrekens, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2021

Voor de prijs een prima kamer. Afwerking en onderhoud schiet hier en daar wel wat te kort. Zo kwam de gevelbeplating op de binnenplaats overal los van de gevel en was de douchecabine qua kit erg slordig afgewerkt waardoor het allemaal wat snoezelig oogde. Wel allemaal netjes schoon.
Bij uitchecken kwam er nog een nare verassing; ondanks eerdere navraag of ik kon parkeren bij het hotel is er vooraf en bij inchecken niet vermeld dat het betaald parkeren betrof. Men gaf alleen aan dat ze een samenwerking hadden met de Schouwburg parking. De overnachting viel daardoor ruim €14,- duurder uit dan verwacht.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 643stefan
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Directeur général van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste Stefan,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.

Fijn dat u de netheid van uw kamer waardeerde. We vinden het jammer dat we u niet voldoende informatie over de prijs van de externe parking hebben gegegeven, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Uw feedback over de afwerking staat genoteerd.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Torrekens, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken