Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis
TripadvisorUS$ 84
Expedia.comUS$ 84
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 23 juni 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Pover ontbijt. Pistolets niet vers, rozijnenbrood echt een paar dagen oud. Geen kamerservice in het weekend,ttz geen propere handdoeken: vrijdag toegekomen en tot zondagvoormiddag slechts 2 badhanddoeken ter beschikking.

Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2021

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Bedankt dat u de service van ons personeel en hun inzet kon waarderen. Jammer dat het ontbijt niet in de smaak viel. Dit is nochtans eerder uitgebreid in vergelijking met andere hotels. Handdoeken zijn steeds beschikbaar aan de receptie op eenvoudige aanvraag, aangezien wij wegens de covid-19 pandemie de kamers niet binnen mogen terwijl er nog gasten verblijven.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer bij een verblijf in Kortrijk,

Beoordeeld op 27 oktober 2020

Geboekt met wonderbox (cadeau gekregen),ontbijt ondanks alle corona toestanden in orde! Sarah aan receptie zeer vriendelijk en behulpzaam! Kamer liet veel te wensen over,badkamer ook dringend aan renovatie toe,zeer verouderd en niet meer up to date,hetzelfde voor de kamer,niet zo netjes.Gelukkig wel goed bed!
Ik denk wel dat er mooiere kamers zijn in hotel en als men dan voor de eerste keer zo 'n kamer krijgt denkt men niet onmiddelijk dat dit voor herhaling vatbaar is! Jammer ,of komt het omdat men met een geschenkbon reserveert? Hotel wel ideaal gelegen om Kortrijk te ontdekken!

Datum van verblijf: oktober 2020
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2020

Beste Freddy,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over onze ligging.
Wat jammer dat u minder tevreden was over de kamer. Bij boeking met een Wonderbox worden de kamers willekeurig toegewezen. Afhankelijk van de beschikbaarheid is het echter wel mogelijk om u een andere kamer te geven, aarzel een volgende keer zeker niet om de receptie te raadplegen.
We noteren verder uw opmerkingen over de badkamer en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde.
Ons team bedankt u voor de mooie woorden en verwelkomt u in de toekomst graag opnieuw.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 4 september 2020

de hygiëne kan echt beter; kalkvlekken op de muren en deuren vd douche. Dus niet echt schoon! Ook de deur naar de douche zat vol vingervlekken. Voor bijna 100 euro (inclusief ontbijt.) Verwachtte ik meer. Ook geen parking! De locatie is wel prima. Maar ik had echt iets meer klasse verwacht.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We vinden het zeer spijtig te lezen dat u tekortkomingen op het gebied van de hygiëne heeft ondervonden, onze excuses voor dit ongemak. U had dit gerust nog tijdens uw verblijf mogen melden, dan hadden we dit voor u in orde gemaakt of u van een andere kamer voorzien. Dit is uiteraard niet onze standaard en we zullen de schoonmaak dan ook beter opvolgen. We beschikken inderdaad niet over een eigen parking bij het hotel. Vlakbij, op 50 meter afstand, is echter een openbare ondergrondse parkeergarage. Fijn dat onze ligging naar wens was. Graag verwelkomen we u opnieuw voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 augustus 2020

Ideale ligging in Kortrijk centrum. Mooie kamer, standaard maar alles is voorhanden (goed bed, tv, airco, ruime douche, haardroger, geen omgevingsgeluid).Goed ontbijt, opgediend aan tafel omwille van corona, maar desondanks all-in (assortiment brood - zelfs glutenvrij! - spek/ei, beleg, fruit, yoghurt, …), lekkere koffie. Fietsverhuur aan schappelijk tarief. Vriendelijke receptie.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste Bart,
Hartelijk bedankt voor deze fijne review.

Het doet ons plezier dat u zo tevreden was over uw verblijf en verwelkomen u in de toekomst graag nog eens opnieuw!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 juli 2020

heel goede service zelfs ontbijt was goed in deze rare tijden allen corona maatregelen werden goed na geleefd de kamer was proper en het hotel lag vlakbij het centrum en dicht bij het station en het uitgangsleven

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste Lucien,
Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling.

Wat fijn dat u in uw nopjes was over onze gunstige ligging en ons heerlijke ontbijt!
We zijn erg blij dat u aangeeft opnieuw bij ons te willen logeren, en ontvangen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,