Beoordeeld op 28 juli 2020

heel goede service zelfs ontbijt was goed in deze rare tijden allen corona maatregelen werden goed na geleefd de kamer was proper en het hotel lag vlakbij het centrum en dicht bij het station en het uitgangsleven

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste Lucien,
Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling.

Wat fijn dat u in uw nopjes was over onze gunstige ligging en ons heerlijke ontbijt!
We zijn erg blij dat u aangeeft opnieuw bij ons te willen logeren, en ontvangen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 juli 2020

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Beoordeeld op 7 juli 2020 via mobiele applicatie

1 nachtje gelogeerd in het IBIS. Vriendelijk onthaal, kleine maar nette kamer aan de achterkant gelegen dus erg rustig, goede douche en een goed bed. Attracties, winkels en terrassen op wandelafstand. Meer moest het voor ons deze keer ook niet zijn (douchen en slapen).

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2020

Beste Lieve,
hartelijk bedankt dat u de tijd nam om ons feedback te geven.

Het verheugt ons dat de kamer en het bed aan uw verwachtingen voldeden.
Onze locatie is inderdaad een grote troef.
Ons team bedankt u voor het compliment en verwelkomt u in de toekomst graag opnieuw.

Beoordeeld op 4 juli 2020

Mooie ervaring aan ons bezoek aan kortrijk zeer goed ontvangen geweest in een prijs kwaliteit hotel met een bezoek aan ibis weet je wat je verwacht ,

Mooie locatie midden het centrum al de bezienswaardigheden zijn op wandelafstand .

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2020

Beste Dirk,
Vriendelijk bedankt voor uw lovende beoordeling van Hotel Ibis Kortrijk Centrum.

Prettig te vernemen dat u een geslaagd verblijf heeft gehad. Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor u klaar.

Beoordeeld op 14 juni 2020 via mobiele applicatie

Centraal gelegen. Op wandelafstand van de het centrum, winkelstraat, ... .
Parking stadsschouwburg in zeer korte nabijheid.
Receptie was vriendelijk en correct.
Hotel is ok.

Verbeterpunt:
Enkel de hygiëne op de kamer kan veel beter. Het houtwerk boven het bed was vol met vuile vlekken alsook de laminaat naast het bed. Een product voor schimmel in de douche kan de kamer zeer opwaarderen. Dit zou ik in de toekomst toch dringend aanpakken.

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2020

Beste Jenneke,
hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft.
Onze excuses voor de hygiëne, dit is zeker niet onze standaard en we zullen dit met ons schoonmaakteam bespreken.
Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een eventueel volgend verblijf opnieuw tot uw dienst.