Beoordeeld op 2 maart 2020

Het hotel ligt zeer gunstig ten opzichte van het station. Bezienswaardigheden in de stad zijn makkelijk (te voet) te bereiken.
Verzorgde kamer, uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk en attent personeel

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste gast,
Dank u wel voor uw bondige en positieve beoordeling!

Het verheugt ons dat we met onze vriendelijke medewerkers en ons verzorgde, uitgebreide ontbijt hebben kunnen bijdragen aan een gezellige tijd in Kortrijk.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Goede en vlot bereikbare locatie vanop de autostrade. Net ernaast heb je een grote ondergronds parking en wanneer je de straat oversteekt sta je in de winkelstraat. Het hotel zelf is verzorgd en het onthaal is vriendelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid en de moeite waard. Enkele minpuntjes: het tweepersoonsbed bestond uit 2 apparte matrassen die 's ochtends uit elkaar waren geschoven. Ook de badkamer was heel basic en had geen stopcontact. Toch een echte aanrader voor een weekendje weg!

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Beste gast,
Dankuwel voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u tevreden was van uw verblijf in ons hotel en dat u heeft genoten van het ontbijt. Wel jammer dat het bed en de badkamer niet helemaal naar wens waren. We nemen uw opmerkingen mee. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens ontvangen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 februari 2020

IBIS Kortrijk is uitstekend gelegen in het centrum, nabij het station, de verkeersvrije winkelstraten (K in Kortrijk), het Begijnhof, enz. Typische IBIS (bad)kamers met alle nodige comfort. 's Morgens is er een uitgebreid ontbijtbuffet. De score zou normaal 4 bolletjes zijn (goed tot heel goed), doch de kamer was niet opgekuist bij mijn aankomst (lege flesjes op de nachttafel, bed niet opgemaakt, vuile handdoeken op de grond, enz..) De receptionist van dienst bood mij onmiddellijk zijn verontschuldigingen aan en uiteraard ook een andere kamer. Deze kamer was opgekuist (oef), doch er waren geen handdoeken aanwezig in de badkamer. De receptionist heeft dit onmiddellijk zelf opgelost. Een dikke pluim voor deze jongeman welke vriendelijk en behulpzaam was. De kuisploeg van dienst evenwel, sorry een dikke nul.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback.

Het doet ons plezier dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft.
Wat de kamer betreft, we bieden u nogmaals onze excuses aan en zullen dit zeker met ons schoonmaakteam opnemen om te onderzoeken wat er hier is misgelopen.
We geven uw mooie woorden door aan onze receptionist en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 januari 2020

Heel goede locatie in het centrum en dicht bij de grote markt ......alsook op wandelafstand van de Broeltorens .....prima onthaal .....over de ganse lijn vriendelijk personeel ...... uitgebreid ontbijtbuffet , goede bedden en hoofdkussens .....prima service in samenwerking met parking schouwburg ......., geluidsvriendelijke kamers enkel spijtig dat ons uitzicht op een stenen muur was ... ruime uitcheck tijden .....

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Beste gasten,
We danken u voor uw feedback.

Wat leuk te lezen dat u zo heeft genoten bij ons en dat u het ontbijt, de ideale ligging en de geluidsdichte kamers op prijs heeft gesteld.

Geef gerust aan als u liever een andere uitzicht wil, als dit mogelijk is bieden wij u graag een andere kamer aan.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 december 2019

Ibis Kortrijk Centrum aanrader voor een kort verblijf. Kamers zeer netjes en proper. In de badkamer alles voorhanden en voldoende. Wij hadden pech dat de afvoer van de lavabo lekte. Hebben dit doorgegeven en is dan direct hersteld. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Enkel de Kerstsfeer was er nog niet in Kortrijk. 1 week voor de warmste week. Waarschijnlijk ons eigen fout hé. Verkeerde periode.

Kamertip: zeer toegankelijk voor mindervalide
Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Thomas Torrekens, Hotel Manager van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u ons hotel een aanrader vindt! We zijn er erg blij mee dat u genoten heeft van uw verblijf en dat de kamer en badkamer in orde was. We willen u bedanken dat de vriendelijkheid van onze medewerkers u niet onopgemerkt zijn gebleven. We verwelkomen u graag opnieuw!

Prettige feestdagen!

Met vriendelijke groeten,