Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Ibis Styles Expo Kortrijk(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
141 US$
Wu Wei(Kortrijk)
TripAdvisor
27 december 2016 beoordeeld

Een goed hotel, ideaal gelegen, vlak bij het centrum. De kamer is netjes en ruim genoeg.
Het ontbijt is uitgebreid en royaal voldoende. Een afzakkertje in de lobby wordt vergezeld van knabberijtjes. Ondanks de moderne inrichting is het gezellig zitten in de lounge.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
11 december 2016 beoordeeld

Fijn hotel , centraal gelegen en vlakbij 't Station. Gewoon, maar vers en goed koud en warm ontbijtbuffet !!! Aardig personeel. Toevallig was er een festival gaande dat weekend, maar heb daar niet overdreven last van gehad !!!

Kamertip: aan de kant van 't plein
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
13 november 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel is heel handig als je met de trein komt. Ook de winkelstraat met de shopping is heel dichtbij. Het hotel was ook heel proper, buiten dat er geen wcborstel aanwezig was in de badkamer. De kamer zelf had uitzicht op de winkelstraat, maar geluidsoverlast hadden we zeker niet en de kamer was ook niet klein. Het ontbijt was ook heel uitgebreid, van broodjes tot fruit en van cornflakes tot pannenkoeken! De service was ook vriendelijk en wou meteen onze koffer aan de kant houden tot onze kamer klaar was.

9 november 2016 beoordeeld

met een Ibis hotel verwacht je meestal een redelijk basic kamer - toen we ingecheckt hadden en op de tweede verdieping arriveerden trokken we de deur open...we vielen bijna van ons sokken - hoe groot !!!! hier kan je 2 misschien wel 3 tweepersoonsbedden in krijgen - geen beklemmende claustrofobische ruimte waar je tegen het bedrand aan loopt als je passeert - de badkamer daar en tegen is dan weer het normale krappe gedeelte van de kamer - wat een beetje jammer is - ik heb in de twee nachten dat ik er sliep zalig geslapen maar aan de voorkant kwam telkens rond 6u30-7u een borstelmachine van de gemeente mij uit mijn slaap halen ... ontbijt was ok - de bar was nog laat open 2u30 ?... sluit misschien zelfs niet eens

Kamertip: kies voor de achterkant - straatkant hoor je borstelmachines een blazers om bladeren te ruimen
8 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is prima gelegen in het centrum van deze mooie stad, het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt, zeer uitgebreid, met veel verse produkten, alles zeer goed verzorgd! Mooie kamers, en zeer proper!! dit is een absolute aanrader