Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Troopeird Hotel(Kortrijk)
139 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
B&B Het Verloren Gedicht(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
11 december 2016 beoordeeld

Fijn hotel , centraal gelegen en vlakbij 't Station. Gewoon, maar vers en goed koud en warm ontbijtbuffet !!! Aardig personeel. Toevallig was er een festival gaande dat weekend, maar heb daar niet overdreven last van gehad !!!

Kamertip: aan de kant van 't plein
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
13 november 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel is heel handig als je met de trein komt. Ook de winkelstraat met de shopping is heel dichtbij. Het hotel was ook heel proper, buiten dat er geen wcborstel aanwezig was in de badkamer. De kamer zelf had uitzicht op de winkelstraat, maar geluidsoverlast hadden we zeker niet en de kamer was ook niet klein. Het ontbijt was ook heel uitgebreid, van broodjes tot fruit en van cornflakes tot pannenkoeken! De service was ook vriendelijk en wou meteen onze koffer aan de kant houden tot onze kamer klaar was.

9 november 2016 beoordeeld

met een Ibis hotel verwacht je meestal een redelijk basic kamer - toen we ingecheckt hadden en op de tweede verdieping arriveerden trokken we de deur open...we vielen bijna van ons sokken - hoe groot !!!! hier kan je 2 misschien wel 3 tweepersoonsbedden in krijgen - geen beklemmende claustrofobische ruimte waar je tegen het bedrand aan loopt als je passeert - de badkamer daar en tegen is dan weer het normale krappe gedeelte van de kamer - wat een beetje jammer is - ik heb in de twee nachten dat ik er sliep zalig geslapen maar aan de voorkant kwam telkens rond 6u30-7u een borstelmachine van de gemeente mij uit mijn slaap halen ... ontbijt was ok - de bar was nog laat open 2u30 ?... sluit misschien zelfs niet eens

Kamertip: kies voor de achterkant - straatkant hoor je borstelmachines een blazers om bladeren te ruimen
8 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is prima gelegen in het centrum van deze mooie stad, het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt, zeer uitgebreid, met veel verse produkten, alles zeer goed verzorgd! Mooie kamers, en zeer proper!! dit is een absolute aanrader

9 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend.Personeel is goed toegankelijk en vriendelijk.Tegenvaller een defecte douche deur was vervangen door een douche-gordijn waardoor het douchen wat minder was .Ontbijt is uitstekend.
Goede luchtverversing in de kamer tijdens het slapen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Maverick-MM, Responsable réception van Hotel Ibis Kortrijk Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Beste,

Heel erg bedankt voor uw opmerking in verband met uw laatste verblif bij ons.
Leuk dat hebt u ons personeel toegankelijk en vriendelijk vond!

Wat betreft de douche-gordijn, het is alleen een tijdelijkse oplossing in verwachting van de levering of een nieuwe douche deur. Inderdaad het is reeds besteld, deze zal binnen de volgende dagen gefixeerd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groeten,