“Ibis is dichtbij, waar "het" gebeurt”
Beoordeling van Hotel Ibis Kortrijk Centrum

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Beoordeeld als nr. 4 van 13 hotels in Kortrijk
Eco-leadersNiveau Brons
Valkenburg, Nederland
516 beoordelingen
85 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 112 nuttige stemmen
“Ibis is dichtbij, waar "het" gebeurt”
Beoordeeld op 27 december 2016

Een goed hotel, ideaal gelegen, vlak bij het centrum. De kamer is netjes en ruim genoeg.
Het ontbijt is uitgebreid en royaal voldoende. Een afzakkertje in de lobby wordt vergezeld van knabberijtjes. Ondanks de moderne inrichting is het gezellig zitten in de lounge.

Eco-kenmerken: Het hotel is vooruitstrevend, wat betreft milieubescherming.
  • Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

325 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (9)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
11 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 11 december 2016

Fijn hotel , centraal gelegen en vlakbij 't Station. Gewoon, maar vers en goed koud en warm ontbijtbuffet !!! Aardig personeel. Toevallig was er een festival gaande dat weekend, maar heb daar niet overdreven last van gehad !!!

Kamertip: aan de kant van 't plein
Bekijk meer kamertips
Eco-kenmerken: Met ISO 14001-certificering Houdt energieverbruik bij Energiebesparende lichtschakelaars Energiezuinige lampen Programma voor hergebruik van handdoeken
  • Verbleef December, 2016, bezocht met vrienden
Sint-Pieters-Leeuw, België
2 beoordelingen
Beoordeeld op 13 november 2016

De ligging van het hotel is heel handig als je met de trein komt. Ook de winkelstraat met de shopping is heel dichtbij. Het hotel was ook heel proper, buiten dat er geen wcborstel aanwezig was in de badkamer. De kamer zelf had uitzicht op de winkelstraat, maar geluidsoverlast hadden we zeker niet en de kamer was ook niet klein. Het ontbijt was ook heel uitgebreid, van broodjes tot fruit en van cornflakes tot pannenkoeken! De service was ook vriendelijk en wou meteen onze koffer aan de kant houden tot onze kamer klaar was.

Hasselt, België
106 beoordelingen
35 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nuttige stemmen
Beoordeeld op 9 november 2016

met een Ibis hotel verwacht je meestal een redelijk basic kamer - toen we ingecheckt hadden en op de tweede verdieping arriveerden trokken we de deur open...we vielen bijna van ons sokken - hoe groot !!!! hier kan je 2 misschien wel 3 tweepersoonsbedden in krijgen - geen beklemmende claustrofobische ruimte waar je tegen het bedrand aan loopt als je passeert - de badkamer daar en tegen is dan weer het normale krappe gedeelte van de kamer - wat een beetje jammer is - ik heb in de twee nachten dat ik er sliep zalig geslapen maar aan de voorkant kwam telkens rond 6u30-7u een borstelmachine van de gemeente mij uit mijn slaap halen ... ontbijt was ok - de bar was nog laat open 2u30 ?... sluit misschien zelfs niet eens

Kamertip: kies voor de achterkant - straatkant hoor je borstelmachines een blazers om bladeren te ruimen
Bekijk meer kamertips
Antwerpen, België
117 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 33 nuttige stemmen
Beoordeeld op 8 november 2016

Dit hotel is prima gelegen in het centrum van deze mooie stad, het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt, zeer uitgebreid, met veel verse produkten, alles zeer goed verzorgd! Mooie kamers, en zeer proper!! dit is een absolute aanrader

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kortrijk bekeken
op 0.3 km afstand
d-hotel
nr. 12 van 13 in Kortrijk
247 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Ibis Kortrijk Centrum geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Ibis Kortrijk Centrum

Gelegenheid: Hotel Ibis Kortrijk Centrum
Adres: Doorniksestraat 26-30, Kortrijk 8500, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Kortrijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 13 hotels in Kortrijk
Prijsklasse (per nacht): 59 € - 109 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Ibis Kortrijk Centrum 3*
Aantal kamers: 82
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, ACCOR, Priceline, Booking.com, Hotels.com, Traveltool, S.L.U. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Ibis Kortrijk Centrum met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?