“Zeer goed gelegen en fijn restaurant in het centrum van Kortijk !”
Beoordeling van Nata

Nata
Geclassificeerd als nr. 38 van 286 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Belgisch, Europees
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
16 april 2018 beoordeeld

Bij de eerste zon is het terras van "de Nata" al erg aantrekkelijk; dan heb je de keuze na een heerlijk aperitiefje, voor een wisselende en degelijke dagschotel. wij probeerden de kaart.
Zeer gevarieerd, erg vers en keurig bereid. De bediening was correct, de prijs was ook redelijk. Het kan hier druk zijn en dan loopt het soms wat stroever, helaas !
Toch een sterke aanrader in het centrum van Kortrijk !

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig, vriendelijk, lekker, gezellig, etcetera, etcetera
Mooie kaart, heerlijke gerechten, hartje centrum,
Reeds dertig jaar een uitblinker in kortrijk.
Nog steeds dezelfde uitbater, dito personeel.
Dikke pluim xxx

21 maart 2018 beoordeeld

Gereserveerd voor 6 personen waarvan één z'n verjaardag vierde. Een flex CAVA werd op aanraden van de patron aangevuld met goujonettes van tong en sneetjes Iberico ham. Als hoofdgerecht een gebakken tong, een steak tartaar en vier keer de stoverij met Australisch rund. Iedereen was uiterst tevreden met zijn keuze. Lekkere frietjes en mayonaise en verse slaatjes maakten het geheel compleet. De dranken -lekkere Spaanse rode wijn en water - tegen correcte prijzen. Met het dessert hadden we een glaasje zoete witte wijn gevraagd, die was er niet maar de Madeira was eveneens een lekker alternatief. Zeker voor herhaling vatbaar !

10 maart 2018 beoordeeld

We kwamen hier op een zaterdagmiddag zonder afspraak maar werden vriendelijk ontvangen. Hoewel de meeste tafels gereserveerd waren, konden we een vrij plaatsje krijgen in het tweede gedeelte van de zaal. Ik had daar geen moeite mee omdat de zaak overal op dezelfde nette verzorgde manier is ingericht. We kozen voor de lunch. Als voorgerecht was er keuze tussen soep of een slaatje met roggevleugel. Het hoofdgerecht was Orloffgebraad. Het was een lekkere smaakvolle groentesoep. Hierbij kregen we een paar sneetjes bruin brood. Het Orloffgebraad met een champignonsaus, een frisse sla van het seizoen en vier goudgele kroketten. Deze lunch was dik in orde. Alles verliep vlot zonder overhaasting zodat we nog tijd hadden voor een koffie. De zaak was ondertussen helemaal volgelopen en zelfs op de eerste verdieping waren gasten in groep aan het lunchen. Blijkbaar hebben velen de kwaliteiten van deze zaak al ontdekt.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier weer lekker gegeten in gezellig kader na de Kortrijk Feeëriek wandeling. Altijd vers en goed klaargemaakt.

Reizigers die Nata bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Nata geweest? Deel je ervaringen!