“Diner”
Beoordeling van Pera

Pera
Geclassificeerd als nr. 50 van 279 Restaurants in Kortrijk
22 oktober 2017 beoordeeld

2de maal zeer lekker gegeten, zeer hartelijke ontvangst! Zeker een aanrader voor een leuke avond! :)

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten!!! We komen hier vaak en altijd heel vriendelijk ontvangen! De gerechten zijn zeer smaakvol en ruime porties, als je van de Turkse keuken houdt dan is dit zeker een aanrader!

22 september 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke patroon,mooi interieur,genoeg en veel eten voor een goeie prijs en dat allemaal voor mijn eerste Turks gerecht. Ewel,da is een aanrader voor iedereen die nog nooit Turks eten heeft geproefd !!!! Ervoor NIKS eten want er is genoeg om een rond buikje te hebben. Komen zeker nog terug !!! Proficiat Hilmaz !!!

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten met vrienden. Ik zal het zeker aanrader aan iedereen... je krijgt wel grote porties, maar zo lekker dat je t wel op krijgt

4 september 2017 beoordeeld

Ik ben er al tweemaal gaan eten en het was telkens opnieuw een voltreffer. Vriendelijk personeel en lekker eten. Prijs/kwaliteit een aanrader. Meer moet het niet zijn!

Reizigers die Pera bekeken, bekeken ook

Mouscron, Hainaut Province

In Pera geweest? Deel je ervaringen!