Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Inclusief ontbijt
eDreams
ZenHotels.com
Beoordeeld op 28 maart 2022

Reeds eerder gelezen meldingen over netheid kan ik alleen maar spijtig genoeg bevestigen. Als men binnenkomt en er staat een glazen stolp op een tablet die letterlijk vol stof hangt, als je er in zou blazen is het even gedaan met ademen, heb ik al direct mijn bedenkingen. Voor aankomst nette mail ontvangen dat er in de namiddag en avond niemand aanwezig zal zijn en de sleutel klaar zal liggen is onpersoonlijk voor een 1* hotel. Hop trap naar boven en dan is het donker vanaf het tweede gedeelte tot je boven bent, best even de bewegingssensor even aanpassen zeker voor ouder mensen is een goede trapverlichting geen overbodige luxe. Kamer deur gaat stroef open omdat de op de vloer klemt, houten deur even laten bijschuren en probleem is weg. De teddy beer kamer is leuk maar, overal stof op de kasten op de fotokaders. Alle drank in de mini bar is warm omdat de koelkast niet is verbonden met het stopcontact. Bij één van de glazen aan de wastafel kan ik letterlijk het ingedroogde vuil afschrapen. De spetters vanwege het tandenpoetsen van vorige gasten hangt letterlijk links en rechts tegen de muren in de badkamer en op de spiegel, onmogelijk dat dit niet wordt opgemerkt tijdens het poetsen. Mijn vrouw haar bed was gelukkig redelijk comfortabel (rug patiënt) mijn matras is aan vervanging toe wegens doorgelegen. Als het noodzakelijk is om lakens te herstellen, wat ik geen probleem vind, zorg er dan wel voor dat dit mooi gedaan is en leg het herstelde gedeelte dan aan het voeteind i.p.v

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 26 mei 2020

Een klein hotel, aparte stijl van de kamers maar verzorgd. Goede rustige ligging en toch centraal. Het ontbijt is fantastisch, zeer verzorgd, super lekker en vers, een aanrader. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Alle kamers in dit hotel zijn anders ingericht. Wij hadden de kamer Le Cuberdor, de paarse kamer. De kamer was niet ruim, maar alle voorzieningen waren aanwezig, een klein tweepersoonsbed, tv, een aparte wc en aparte douche. Mooi in details afgewerkt en kleine douchegel en shampoo aanwezig.
Het ontbijt was super uitgebreid en alles staat klaar op je persoonlijke ontbijttafel en persoonlijke bediening van de eigenaresse! Echt geweldig!
Let op parkeren met blauwe schijf!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 september 2018

Klein hotel met een aparte stijl waar heel veel eigenheid en ziel is ingelegd door de uitbaters. De kamers zijn niet al te groot en het kan misschien een tikkeltje eigentijdser en properder maar de bedden zijn goed, we hebben heerlijk geslapen. Zeer goed ontbijt en behulpzame uitbaatster.

Kamertip: Het was er heel rustig in de omgeving
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 september 2018

De reservering via Bongo-bon verliep vlekkeloos. Iets voor we aankwamen op onze bestemming kreeg ik een sms waarin vermeld stond dat indien er niemand aanwezig was aan de lobby, we konden binnen geraken met een code. Zo gezegd, zo gedaan...
We kregen een kamer op het bovenste (3de) verdiep, The Smarties genaamd. De kamer was geschilderd in contrasterende kleuren en versierd met felgekleurde bollen die moesten verwijzen naar Smarties. Wat ons meteen opviel was het feit dat de kamer nogal afgeleefd was. Vlekken op de muren, een kastdeur die door elkaar gevallen was, houten blokjes om de radiator omhoog te houden. Het was er ook vrij stoffig. Het beddengoed en de handdoeken waren wel proper. De kamer zat op de koop toe ook nog eens vol met muggen (hier kunnen de uitbaters misschien niet echt veel aan doen), met een slapeloze nacht als gevolg.

Over naar de positieve noot van mijn beoordeling: Het ontbijt. Een ontbijt om U tegen te zeggen. Geen buffet, maar mooi gedekt aan tafel. Een ruime keuze met enkele verassende extraatjes. Wentelteefjes en een omelet met spek maakte het feest compleet. Vriendelijke bediening ook!
Alleen jammer dat er ook in het eetgedeelte nogal veel stof lag. Een beetje meer aandacht aan het schoonmaken zou dit hotel al veel aangenamer maken.

Datum van verblijf: september 2018