De reservering via Bongo-bon verliep vlekkeloos. Iets voor we aankwamen op onze bestemming kreeg ik een sms waarin vermeld stond dat indien er niemand aanwezig was aan de lobby, we konden binnen geraken met een code. Zo gezegd, zo gedaan...
We kregen een kamer op het bovenste (3de) verdiep, The Smarties genaamd. De kamer was geschilderd in contrasterende kleuren en versierd met felgekleurde bollen die moesten verwijzen naar Smarties. Wat ons meteen opviel was het feit dat de kamer nogal afgeleefd was. Vlekken op de muren, een kastdeur die door elkaar gevallen was, houten blokjes om de radiator omhoog te houden. Het was er ook vrij stoffig. Het beddengoed en de handdoeken waren wel proper. De kamer zat op de koop toe ook nog eens vol met muggen (hier kunnen de uitbaters misschien niet echt veel aan doen), met een slapeloze nacht als gevolg.
Over naar de positieve noot van mijn beoordeling: Het ontbijt. Een ontbijt om U tegen te zeggen. Geen buffet, maar mooi gedekt aan tafel. Een ruime keuze met enkele verassende extraatjes. Wentelteefjes en een omelet met spek maakte het feest compleet. Vriendelijke bediening ook!
Alleen jammer dat er ook in het eetgedeelte nogal veel stof lag. Een beetje meer aandacht aan het schoonmaken zou dit hotel al veel aangenamer maken.