Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
eDreams
Bert B
Kortenaken, België
Super ontbijt!... Maar afgeleefde kamer...
Beoordeling van Full House Hotel
18 sep 2018 beoordeeld
De reservering via Bongo-bon verliep vlekkeloos. Iets voor we aankwamen op onze bestemming kreeg ik een sms waarin vermeld stond dat indien er niemand aanwezig was aan de lobby, we konden binnen geraken met een code. Zo gezegd, zo gedaan...
We kregen een kamer op het bovenste (3de) verdiep, The Smarties genaamd. De kamer was geschilderd in contrasterende kleuren en versierd met felgekleurde bollen die moesten verwijzen naar Smarties. Wat ons meteen opviel was het feit dat de kamer nogal afgeleefd was. Vlekken op de muren, een kastdeur die door elkaar gevallen was, houten blokjes om de radiator omhoog te houden. Het was er ook vrij stoffig. Het beddengoed en de handdoeken waren wel proper. De kamer zat op de koop toe ook nog eens vol met muggen (hier kunnen de uitbaters misschien niet echt veel aan doen), met een slapeloze nacht als gevolg.

Over naar de positieve noot van mijn beoordeling: Het ontbijt. Een ontbijt om U tegen te zeggen. Geen buffet, maar mooi gedekt aan tafel. Een ruime keuze met enkele verassende extraatjes. Wentelteefjes en een omelet met spek maakte het feest compleet. Vriendelijke bediening ook!
Alleen jammer dat er ook in het eetgedeelte nogal veel stof lag. Een beetje meer aandacht aan het schoonmaken zou dit hotel al veel aangenamer maken.
Datum van verblijf: september 2018
    • Booking.com
    0.6 km van Full House Hotel
    Meer hotels in Kortrijk bekijken
    Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Een schitterend cadeau van mijn man gekregen: zalig heerlijk lekker enorm uitgebreid ontbijt waar echt alles aanwezig was. De warme ontvangst en de perfecte bediening maakten het tot een fantastische ervaring. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Een super leuk en mooi hotelletje, aan de rand van het centrum. Alles te voet heel vlot bereikbaar. Warme ontvangst door de sympathieke dame aan het onthaal met vanalles van info over de stad en tips waar we lekker konden eten!
    Mooie knusse kamers met een ruim apart bed voor onze dochter van 10.
    Het ontbijt was subliem... Eens geen standaard buffet maar alles geserveerd aan tafel, met een vers eitje erbij!!!
    Een absolute aanrader, voor ons 10/10!!!

Beoordeeld op 21 november 2017

Heb vrienden op bezoek gehad die in hotel Full House verbleven. Ze vonden het een heel gezellig hotel, leuke kamers en super ontbijt!
    Heel vriendelijke uitbaatster.
    Ik kan Full House dus alleen maar aanprijzen.

Datum van verblijf: augustus 2017
    Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi,niet alledaags hotelletje,ontbijt was super.De ontvangst was goed en hartelijk ,we kregen kamer met bad ipv kamer met douche.Ook ons hondje was van harte welkom.De ligging is uitstekend,op loopafstand van het centrum,ook goede uitleg gekregen over de restaurants in de stad,we komen terug!

Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is heel goed gelegen, heel rustig maar wel dichtbij het centrum. De gastvrouw is heel vriendelijk... tot daar de goede punten. Wij zaten in kamer cacahuete: afgeleefd, alles maar wat losvast, niet proper en ook slecht ingericht. Het ontbijt dat door sommigen zo geprezen wordt vonden wij niet fantastisch. Alles stond al klaar dus lauwe fruitsap, taaie muesli (die waarschijnlijk telkens opnieuw op tafel wordt gezet), een beetje zweterige kaas ... . Het hotel is absoluut geen aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017