Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi,niet alledaags hotelletje,ontbijt was super.De ontvangst was goed en hartelijk ,we kregen kamer met bad ipv kamer met douche.Ook ons hondje was van harte welkom.De ligging is uitstekend,op loopafstand van het centrum,ook goede uitleg gekregen over de restaurants in de stad,we komen terug!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is heel goed gelegen, heel rustig maar wel dichtbij het centrum. De gastvrouw is heel vriendelijk... tot daar de goede punten. Wij zaten in kamer cacahuete: afgeleefd, alles maar wat losvast, niet proper en ook slecht ingericht. Het ontbijt dat door sommigen zo geprezen wordt vonden wij niet fantastisch. Alles stond al klaar dus lauwe fruitsap, taaie muesli (die waarschijnlijk telkens opnieuw op tafel wordt gezet), een beetje zweterige kaas ... . Het hotel is absoluut geen aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Met de familie daar verbleven na een jubileumfeest.
Prijs van 107€ voor 2 personen incl. ontbijt is teveel voor deze BB.
Zeer oubollige kamers, versleten, niet zo proper, slecht bed (twee bedden naast elkaar , en de veren staken door matras).
Wc gewoon bij het bed, geen privacy dus. Veel schimmel in de douche!
Ontbijt was zeer uitgebreid, maar niet zeer gezond. Veel zoet.
Prijs/kwaliteit niet in verhouding
Ik ga hier niet meer verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 september 2017

Reglisse was een hele stoffige kamer, stoffige zwarte overgordijnen, een douche met super vies doucheraam !!De voegen waren in jaren al niet meer proper gemaakt. De muur aan de lavabo en de kleine spiegel vertoonde de sporen nog van de vorige gasten!!! Bah! Warme, kleine kamer waarin men zich niet kon bewegen. Er was wel een kleine ruimte voorzien met een paar kapstokken. Deze was echter langs geen kanten te bereiken vermits er een nachtkastje voorstond. Het bed piepte. Het ontbijt was dik in orde maar zonder ook maar iets te vragen werd er een gebakken eitje voor je neus gezet. Heel afstandelijke eigenares/gerante? die dan ook nog eens ging roken met de tuindeur open, zodat de rook in de ontbijtruimte doordrong!!
Voordeel: op wandelafstand van het centrum van Kortrijk.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

Het B&B ligt in een rustige wijk op 10 minuten loopafstand van het drukkere centrum. Een gastvrije ontvangst door de eigenaresse. Veel informatie over Kortrijk en 'what to do' en 'where to eat'. De kamers zijn relatief klein en de in de kamer aanwezige badkamer is eveneens klein van formaat. Jammer dat de badkamer (douche inclusief toilet) enkel door een luchtig en doorzichtig gordijntje gescheiden is van de rest van de kamer. Privacy bij een toiletbezoek is niet geborgd.
De kleine kamer is op zich redelijk comfortabel en gezellig, voorzien van allerlei kleine prullaria, een plafondlamp (soort van driearmige kleine hanglamp) direct boven het bed, bureautje, TV en koelkastje. Maakt een volle indruk. Qua reinheid valt er echt nog wel een stevige verbeterslag te maken. De kamer was gewoon stoffig. De douche was schoon maar de voegen van de douchetegels kunnen hier en daar wel een schoonmaakbeurt hebben. Duidelijk is dat intensief schoonmaken niet tot de core-business van het B&B behoort.

Daarentegen ligt het accent blijkbaar meer op het ontbijt! Een zeer uitgebreid ontbijt met homemade producten, een ruime keuze aan broodsoorten, jams, kaas, vlees, vers fruit, yoghurt met verse vruchten, home made granola, vruchtensappen, ei etc etc. Een rijke, uitgebreide en oogstrelende ontbijttafel. Geen ontbijtbuffet maar per kamer geserveerd aan de tafel. Fantastisch! Het ontbijt maakt veel goed zeker gezien de prijs voor een overnachting in een overwegend kwalitatief matige kamer.

Datum van verblijf: september 2017