Ingrid V
België

Gemiddeld

Beoordeling van Vayamundo Ostende
3,0 van 5 bollen10 mrt 2024 beoordeeld
Kamer in blok D gekregen. Lateraal zeezicht stelde niets voor, eerder somber zicht op daken en buren.
Zeer nette kamer met alle nodige voorzieningen, incl oa douche gel.
Matras eerder hard. Ver van de lift, hadden wij een rustige kamer.
Op het spitsuur zijn de liften constant bezet.
De parking is inderdaad overal benepen en zeer moeilijk in te nemen. Buiten is een roze zone die volzet is en maar beperkt parkeren toestaat.
Het ontbijt is eerder van industriële kwaliteit maar wel compleet. Het half of vol pension biedt matige buffetten aan maar is niet overdreven duur.
Oostende is ver weg, je moet de kusttram nemen die 's avonds bij retour, overvol zit.
Je kan mooi wandelen door de duinen te volgen naar en in het provinciaal domein van Raversijde. Het hotel biedt nauwelijks entertainment behalve voor kinderen. Wachttijd aan de receptie loopt inderdaad op. Reken op een groot hotel met onpersoonlijke service maar op zich wel correct aanbod voor zijn prijs.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
3.4 km van Vayamundo Ostende
Word beloond met One Key
3.8 km van Vayamundo Ostende
Meer hotels in Oostende bekijken
Beoordeeld op 12 december 2023

Een weekendje naar toe geweest met groep familie de ligging is super en zekers als ge zeezicht hebt voor de kinderen genoeg om te amuseren de kamers zijn netjes het eten is te doen maar kan beter personeel is vriendelijk

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 2 november 2023

Altijd al een goede ervaring hier gehad . Zeker de moeite waard . Gaan hier al dikwijls. Meerdere keren per jaar . Eten en animatie voor jong en oud . Ook kan je hier zwemmen in het zwembad en hebben een eigen fitnessruimte.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 21 augustus 2023

Toffe ligging, vlakbij het rustig strand van Mariakerke. En een tramhalte vlakbij de deur om naar het centrum van Oostende te gaan. Kamer was ok, hier en daar stukjes kapot vd kast of bed. Receptie heel vriendelijk. Binnenzwembad en activiteiten ok. Juist het avondeten werd niet gesmaakt door mijn kinderen (het zijn dan ook geen makkelijke eters). En persoonlijk vonden we Vayamundo in Houffalize iets leuker (maar dat had toen mss met de kerstsfeer te maken)

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 11 juli 2023

Kamers veel te warm. Kamer waar kindjes slapen geeft 26,6 graden aan. Geen raam op deze kamer. Onze kamer ook snikheet ondanks open raam. Airco toch een must om aangename temperatuur op appartement + slaapkamers te krijgen

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 12 juni 2023 via mobiele applicatie

Met onze kleindochter van 3 hebben we 2 nachten in een ruim appartement verbleven. Het appartement was een beetje verouderd maar wel netjes en goede bedden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker maar in het restaurant is het wel warm en druk. De ligging was voor ons ideaal met het strand voor de deur en de kusttram die voor het hotel stopt.

Kamertip: Zeezicht is zeer fijn
Datum van verblijf: juni 2023