Beoordeeld op 27 juli 2020

Redelijk teleurgesteld in ons verblijf. We kwamen met een kindje van 1.5 jaar. Het leek ons fijn te weten dat er een zwembad en binnenspeeltuin in het complex is. Echter is de binnenspeeltuin maar toegankelijk vanaf 3 jaar. Het zwembad was basic en erg koud voor een klein kindje. Appartement op zich was oké maar enorm slecht geïsoleerd. Ons kindje werd constant wakker van de bovenburen die het fijn vonden met stoelen/zetels te sleuren. Ontbijt ok, elke dag hetzelfde maar keuze genoeg. Avondeten altijd heel lekker maar enorm druk en lang aanschuiven. Personeel werkt tegen hun zin, zijn amper vriendelijk. We kunnen op 1 hand tellen welke er wél vriendelijk waren en ons met een lach begroeten. Wij komen niet terug. De locatie was al niet dat maar dat in combinatie met alle andere minpunten is het voor ons geen aanrader om nog is terug te komen met een klein kindje.

Beoordeeld op 21 juli 2020

triest verouderd interieur. veel te warme badkamers op 7 de verdiep. liften veel te lang wachten.en keukentrien snauwt mij af voor ontsmette plateau. elke dag spek ei . niet te eten .veel te veel room in gekwakkeld. spiegelei was ook mislukt.heb jullie kans gegeven >. maar je maakt weer de zelfde fouten.messen aan vervanging toe. croissant was lekker maar moeilijk te snijden.na paar dagen was croissant beter te snijden. twijfel voor terugkomen

Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Net hotel, maar daar is ook alles mee gezegd. Helaas zonder airco op kamer dus bloedheet. Het ontbijt was erg slecht geregeld. Lang in de rij en erg druk. Kwaliteit was ook matig. Niet voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 7 maart 2020

Voor de zoveelste keer in Vayamundo. We hebben weer genoten van de goede keuken, zowel in de plad’o als het buffet. Het was er weer gezellig druk met de seniorenweek, ook kunnen genieten bij het ontbijt van een vers spiegeleitje, á la minute gebakken ( super).
Het enige minpunt was de WiFi, hij was veel te zwak. De vorige keren was die telkens ok!
Misschien even nakijken!!!
Tot de volgende.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

vayamundo Oostende. Perfecte keuze gemaakt met de 2 nog jonge kleinkindjes.Weer of geen weer er is daar heel wat te beleven. Eerste keer maar zeker niet laatste keer.Restaurant was op maat van groot en klein. Het appartement met half penionformule was de beste keuze die we konden maken.Voeten onder tafel en eten eens deugddoend.

Datum van verblijf: maart 2020