Beoordeeld op 21 juli 2020

triest verouderd interieur. veel te warme badkamers op 7 de verdiep. liften veel te lang wachten.en keukentrien snauwt mij af voor ontsmette plateau. elke dag spek ei . niet te eten .veel te veel room in gekwakkeld. spiegelei was ook mislukt.heb jullie kans gegeven >. maar je maakt weer de zelfde fouten.messen aan vervanging toe. croissant was lekker maar moeilijk te snijden.na paar dagen was croissant beter te snijden. twijfel voor terugkomen

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Net hotel, maar daar is ook alles mee gezegd. Helaas zonder airco op kamer dus bloedheet. Het ontbijt was erg slecht geregeld. Lang in de rij en erg druk. Kwaliteit was ook matig. Niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Voor de zoveelste keer in Vayamundo. We hebben weer genoten van de goede keuken, zowel in de plad’o als het buffet. Het was er weer gezellig druk met de seniorenweek, ook kunnen genieten bij het ontbijt van een vers spiegeleitje, á la minute gebakken ( super).
Het enige minpunt was de WiFi, hij was veel te zwak. De vorige keren was die telkens ok!
Misschien even nakijken!!!
Tot de volgende.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

vayamundo Oostende. Perfecte keuze gemaakt met de 2 nog jonge kleinkindjes.Weer of geen weer er is daar heel wat te beleven. Eerste keer maar zeker niet laatste keer.Restaurant was op maat van groot en klein. Het appartement met half penionformule was de beste keuze die we konden maken.Voeten onder tafel en eten eens deugddoend.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 27 februari 2020

De kamers zijn slecht afgewerkt, nieuwe blok, lekkende afwasmachine, wc met kapotte drukknop die bleef stromen, haren in de douche van vorige huurders, ventilatie niet afsluitbaar dus door de harde wind veel koude tocht. Interieur koud en inspiratieloos, onvoldoende glazen en pannen. We hadden ontbijt genomen. Niet erg lange service. Weinig keuze in het ontbijt. Er is zelfs geen vers fruit alleen elke dag zelfde fruit op siroop. Veel te weinig liften. Omdat we met een rolstoel daar waren moesten we soms 10 minuten wachten om een lift te kunnen nemen. De wifi is in de uithoeken van het hotel niet bereikbaar. netflix kijken of een ander filmpje is niet mogelijk. Dus vooraf downloaden.

Kamertip: Als je(goede) wifi wil hebben op je kamer, dan even navragen wat de mogelijkheden zijn.
Datum van verblijf: februari 2020