“OK voor een vieruurtje”
Beoordeling van Cafe de Madrid

Cafe de Madrid
Geclassificeerd als nr. 332 van 402 Restaurants in Oostende
25 juli 2020 beoordeeld

We zijn hier even gestopt voor een vieruurtje, en daar was op zich niets mis mee. De Brusselse wafel en pannenkoek waren wat je daarvan kan verwachten. Daarnaast was de bediening ook vriendelijk, hoewel niet iedereen Nederlands spreekt. De zaak lijkt wel wat aftands en ik zou er persoonlijk niet meteen stoppen om te lunchen of te dineren. Daarvoor zijn er zeker en vast betere zaken in de buurt, zowel qua prijs als qua kwaliteit. Maar om even wat te drinken of een kleine snack te eten is dit geen verkeerde zaak.

Datum van bezoek: juli 2020

28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Raar gevoel. Uitbater praat niet vlot nederlands. Bordje kaas en bordje salami op de kaart, maar bordje gemengd niet mogelijk. Potje met onverpakte tandenstokers was vies. Er kleefde nog saus aan. Schuim op bier was onmiddellijk weg. Glas niet rein ? Ligging is eigenlijk het enige positieve.

Datum van bezoek: oktober 2019
29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke vrolijke bediening en heerlijk gegeten! De tosti was zeer goed belegd en lekker smeuiïg. Mijn man had een flink bord spaghetti met brood.

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Salade tonijn zeker NIET eten : 17,5 euro voor een bord gevuld met krulsla ,3 kerstomaatjes en bovenal tonijn uit BLIK !!!!
En dit aan de kust !!! Zelfs niets van brood bijgekregen !! 1 woord : SCHANDALIG!!!

13 augustus 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening met oog voor de klanten en zeer kindvriendelijk. Kabeljauw zeer lekker, videe heerlijk en hamburgers om je vingers bij af te likken.

Reizigers die Cafe de Madrid bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen
Oostende, West-Vlaanderen

In Cafe de Madrid geweest? Deel je ervaringen!