“Niets op voorraad”

Geclassificeerd als nr. 57 van 400 Restaurants in Oostende
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar liefst 3 (vlees) gerechten op de kaart gevraagd en niets was beschikbaar. Personeel zeer onbekwaam, brute en onvolledige bestellingen. Enige pluspunt was kwaliteit van het vlees, daar is dan ook alles mee gezegd.

Datum van bezoek: juli 2020

30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaak goed, kwaliteit goed, maar bereiding verre van perfect. Niet de mogelijkheid gehad om dit door te geven aan de bediening. Deze werd in stand gehouden door 2 hardwerkende jongens die zo'n 100 man moesten bedienen en dus logischerwijs tijd te kort kwamen voor klantgerichte service. Ik zou de baas aanbevelen om zeker niet te bezuinigen op het aannemen van personeel en het bedienend personeel wat hij heeft rondlopen een salarisverhoging te geven, want die werken zich 3 slagen in de rondte.

Datum van bezoek: juni 2020
Vermeiren_Elmo, General Manager van Den Artiest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2020

Het spijt ons te zien dat u niet tevreden was over uw bezoek aan de zaak.

Als er ontevredenheden zijn mag dit altijd direct gemeld worden aan de kelners onafhankelijk van hoe druk het is.

Wat het personeel betreft..gaan wij af op het aantal reservaties er staan voor die dag.
U was 1 van de 30-tal personen die gereserveerd hadden, het effectieve aantal zal idd dichter bij de 130 geweest zijn zoals u vermeldde. Helaas valt dit moeilijk te voorspellen..

27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten! Je proeft echt dat het vlees gegrild is. Daarnaast is het vlees ook lekker gekruid! Prijs kwaliteitsverhouding ook zeer goed, niet duur.

26 juni 2020 beoordeeld

Originele inrichting, zelfs te doen tussen plexi-schermen, al is dit wel een dompertje op de vreugde. Vriendelijke en vlotte bediening. Ruime keuze op de kaart. Wij genoten van de picanha en de verfrissende huiswijn.

23 juni 2020 beoordeeld

leuke, originele aangeklede zaak - bediening vlot en vriendelijk - eten zeker OK, gewoon lekker zonder meer - voor herhaling vatbaar - wel erg druk en buiten wat plastieken scheiding weinig rekening gehouden met Covid-19 - hebben volgens mij geen enkele tafel verwijderd

Reizigers die Den Artiest bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen
Oostende, West-Vlaanderen

In Den Artiest geweest? Deel je ervaringen!