“Zoals altijd: gewoon genieten !”
Beoordeling van Boucquez

Boucquez
Geclassificeerd als nr. 55 van 405 Restaurants in Oostende
Keukens: Frans
14 maart 2020 beoordeeld

Wij komen hier regelmatig en genieten altijd van het vriendelijke, joviale onthaal en - uiteraard - van het super lekkere eten en drinken. Een gevarieerde kaart met 'vaste waarden' en seizoensuggesties. Ruime porties, mooi gepresenteerd.
Voor ons blijft dit één van de toppertjes in Oostende.

Datum van bezoek: maart 2020

23 februari 2020 beoordeeld

Klein, gezellig restaurant. Patron ( oud-leerling Koksijde) aan het fornuis, dat beloofd. Inderdaad alles valt zeer goed mee. Kortom een aanrader waar kwaliteit hoog in het vaandel staat .

Datum van bezoek: januari 2020
17 augustus 2019 beoordeeld

Telkens wanneer we in Oostende zijn, brengen we een bezoekje aan Boucquez. Nog nooit zijn we teleurgesteld. Alle gerechten zijn vers en overheerlijk. De kaart verandert geregeld. Aanrader!!!

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten
Ruime porties en zeer vriendelijke bediening.
We komen zeker nog is terug als we in Oostende zij .

7 augustus 2019 beoordeeld

Een aanrader, om het even wat je eet alles is zeer goed en dit met een vriendelijke en professionele bediening. Een aanrader, best reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Boucquez bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Boucquez geweest? Deel je ervaringen!