Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Lunch in een prachtig park

Heel mooie locatie, op een eilandje midden het Maria Hendrika Park. Dagschotel voor 10 euro, ook ... meer lezen

Beoordeeld op 25 juni 2020
pepijn53
Brugge, België
Democratisch

Er is een uitgebreide kaart. Ook suggesties worden vermeld. Goeie prijs/kwaliteit verhouding ... meer lezen

Beoordeeld op 23 januari 2020

6 beoordelingen
vanaf 70,74 US$
vanaf 45,97 US$
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zelfbedieningsrestaurant. Vriendelijk personeel. Tafels worden onmiddellijk afgeruimd. Zeer proper.
Eenvoudige maaltijd - dagschotel biefstuk friet aan een economische prijs. Lekker klaargemaakt en verzorgd opgediend.
Ideaal restaurant voor een zomerse trip naar Oostende. Je moet er eens geweest zijn.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit park was ons nog onbekend. Heel leuk en vriendelijk personeel! Ook lekker en goedkoop gegeten. We komen zeker nog terug!

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Bestaat al decennium lang. Ruime parking.
Lekker eten en gezellig. Het kan er wel heel warm en zwoel zijn in de zomer.
Toiletten zijn al heel lang aan vervanging toe.
Toffe locatie. Groot terras, speelplein. Ho-cars, bootje varen, wandelen...

Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Heel lekker eten voor een minimumprijs. Voor gezinnen een ideale plaats met de speeltuin ernaast en de bootjes op het water. Mooi groot terras en ruime esto binnen. Eveneens geschikt voor feestjes. Regelmatig bezoeken we dat en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Kan met de wagen vrij dicht parkeren

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtige lokatie te midden van het park. Mooi speeltuintje voor de kids, prachtig terras voor ons.
Je kan hier lekker eten voor weinig geld.
Wel zelf af te halen aan het buffet.