Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Priceline
Beoordeeld op 4 september 2023 via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf in hotel princess te oostende! Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en mooie ruime kamers. Aparte toilet en klein balkon. Dicht bij het strand en de winkelstraat gelegen. In de buurt een ruime maar wel betalende parking. Wij zouden zeker nog terug gaan!

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 16 augustus 2023

Een heel aangenaam hotel! De kamer was ruim genoeg voor 3 volwassenen. Personeel heel vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid, ruim voldoende keuze. Ligging heel goed in Oostende, vlak aan de zeedijk.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 27 juni 2023 via mobiele applicatie

Propere kamer met mooie badkamer en apparte wc,die dagelijks al je dit aangeeft worden proper gemaakt en verse handdoeken brengen
Tv en ijskastje met een ruime kast om kleren optebergen
Als ook een zeer lekker ontbijt dat mooi gepresenteerd word

Kamertip: Zeker een aanrader en geniet van het lekkere ontbijt,
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 8 april 2023

2 nachten op 28 en 29 maart 2023 geboekt in dit 3-sterren hotel vlakbij zee. Mooie en propere kamers, kluisje, koelkast, lift aanwezig, schoon sanitair Vriendelijk personeel receptie en ontbijtzaal. Goede wi-fi, fijn geslapen op goede matrassen en rustige omgeving , gevarieerd, ruime keus en lekker ontbijt, in ruime eetzaal. Parkeergarage ,5 plekken, tegenover hotel telefonisch te reserveren bij boeking.

Kamertip: Beperkte garageplekken tegenover hotel direct telefonisch reserveren!
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 16 maart 2023

heel vriendelijke crew in een kraaknet hotel. Propere kamers, een goed bed, uitgebreide ontbijtkeuze en een bar, die tot 11 uur open blijft. Ook de ligging vlakbij het strand - en de pleisterplaats van de zeehondjes - is een pluspunt. Kortom, een aanrader

Datum van verblijf: maart 2023