Inclusief ontbijt
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 8 april 2023

2 nachten op 28 en 29 maart 2023 geboekt in dit 3-sterren hotel vlakbij zee. Mooie en propere kamers, kluisje, koelkast, lift aanwezig, schoon sanitair Vriendelijk personeel receptie en ontbijtzaal. Goede wi-fi, fijn geslapen op goede matrassen en rustige omgeving , gevarieerd, ruime keus en lekker ontbijt, in ruime eetzaal. Parkeergarage ,5 plekken, tegenover hotel telefonisch te reserveren bij boeking.

Kamertip: Beperkte garageplekken tegenover hotel direct telefonisch reserveren!
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 16 maart 2023

heel vriendelijke crew in een kraaknet hotel. Propere kamers, een goed bed, uitgebreide ontbijtkeuze en een bar, die tot 11 uur open blijft. Ook de ligging vlakbij het strand - en de pleisterplaats van de zeehondjes - is een pluspunt. Kortom, een aanrader

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 3 maart 2023 via mobiele applicatie

Alles mooi geboekt via booking.com . Mooie communicatie en bij aankomst vriendelijk personeel. Mooi verzorgde kamer op.eerste verdiep , uitzicht op dak , jammer van twee enkele bedden maar dit ook aan bij ingeven geweest zijn . Blijkbaar kunt u specifieke kiezen. Ok geen probleem
Goede bedden en s morgens bij ontbijt wel druk maar alles was aanwezig
Volgende keer gaan we zekers terug al zal ik wel een kamer met uitzicht boeken

Kamertip: Kijk op voorhand voor parking via app van parkings en reserveer u plaats
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 12 december 2022

Ik had een superior kamer geboekt en kreeg een heel mooie kamer (603) met terras en zicht op zee! Ontbijt was verzorgd en voldoende keuze voor iedereen. Locatie is perfect en het centrum ligt op nog geen 5 min wandelen.

2 minpuntjes, er lag nog een flesje water onder het bed van de vorige gasten en de druk van de douchestraal was veel te zacht, was niet echt aangenaam om te douchen... gelukkig was er ook een bad!

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 september 2022

Wij gaan hier al enkele jaren. En als uitvalsbasis voor het W Fest is dit hotel super gelegen. Moderne kamers en de onze met een mooi terras. Personeel altijd heel vriendelijk en behulpzaam, heel uitgebreid ontbijtbuffet.

Kamertip: Neem kamer met een terrasje, altijd leuk als het mooi weer is.
Datum van verblijf: augustus 2022