Inclusief ontbijt
Priceline
Beoordeeld op 12 december 2022

Ik had een superior kamer geboekt en kreeg een heel mooie kamer (603) met terras en zicht op zee! Ontbijt was verzorgd en voldoende keuze voor iedereen. Locatie is perfect en het centrum ligt op nog geen 5 min wandelen.

2 minpuntjes, er lag nog een flesje water onder het bed van de vorige gasten en de druk van de douchestraal was veel te zacht, was niet echt aangenaam om te douchen... gelukkig was er ook een bad!

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 september 2022

Wij gaan hier al enkele jaren. En als uitvalsbasis voor het W Fest is dit hotel super gelegen. Moderne kamers en de onze met een mooi terras. Personeel altijd heel vriendelijk en behulpzaam, heel uitgebreid ontbijtbuffet.

Kamertip: Neem kamer met een terrasje, altijd leuk als het mooi weer is.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

De kamer werd niet optimaal proper gemaakt, we vonden soms nog pluisjes terug en handdoeken werden ook niet regelmatig ververst, ontbijt was wel goed, alles was aanwezig.
spijtig dat we 1 nacht te weinig waren geboekt voor de parking, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 20 juni 2022

Ontvangst en verdere bediening zeer vriendelijke, met de glimlach en professioneel. De kamer was mooi gerenoveerd, voldoende groot met aparte wc en badkamer. Een TV en een frigo waren ook aanwezig. Het ontbijt was lekker en verzorgd met voldoende keuze. Tijdens de avond kan je in de bar verpozen met een lekker drankje aan eerlijke prijzen. Minpuntjes; kamer was zeer warm ondanks frissere buitentemperaturen zonder zon en een beetje geduld bij liftgebruik tijdens spitsuur (ontbijtmoment) Bij een volgend bezoek aan Oostende kom ik zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 5 mei 2022

Het is een fijn hotel met schone en nette kamers.
De kinderen vonden het stapelbed geweldig!
Het hotel is prima te vinden en verderop is een parkeer gelegenheid onder de grond. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is ook goed verzorgd.
Personeel houd zich nog keurig aan corona maatregelen bijv door gebruikt bestek bij het opdienen van ontbijt meteen op te ruimen en dergelijke.
De overnachting is ons goed bevallen.

Kamertip: rustige kamer op de begane grond
Datum van verblijf: mei 2022