3 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 7 december 2023

goed verzorgende en propere kamer.
ons wild weekend was zeer goed verzorgd en zeer lekker met heel vriendelijke bediening.
Het ontbijt was ook hel goed verzorgd er was keus genoeg voor iedereen.
Alles was goed geregeld.

Kamertip: wild weekend een aanrader voor ieder die van wild houdt.
Beoordeeld op 7 december 2023

Jammer dat de kamer niet proper werd gekuist en het bed gewoon wat dicht werd gegooid dus niet opgemaakt . wc bril was stuk dat was niet fijn om op te zitten
Anders was het uitstekend
Wellness en restaurant en de rest van de accomedatie
ook was de ontvangst dik in orde

Beoordeeld op 5 december 2023

een goed ontvangst vriendelijk personeel en ruime en aangename wellness en het ontbijt met een ruime keuze ook een goed restaurant odyzee er aan vast met vriendelijke bediening een echte aanrader

Beoordeeld op 5 december 2023

De kamers zijn echt wel aan vernieuwing toe ook de matrassen.
Restaurant en wellness al wel mooi vernieuwd.de receptiemedewerkers zijn niet allemaal even vriendelijk.ik kom er al jaren dus niet slecht maar vooral voor de prijs

Beoordeeld op 5 december 2023

Ruime familie kamer. Zeer uitgebreid ontbijt. Zwembad en de jacuzzi is een plus (als er niet teveel volk in zit). Goede ligging, dicht tegen dijk, winkelstraten en Kursaal. Zeker voor herhaling vatbaar!