4 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 5 december 2023

een goed ontvangst vriendelijk personeel en ruime en aangename wellness en het ontbijt met een ruime keuze ook een goed restaurant odyzee er aan vast met vriendelijke bediening een echte aanrader

Beoordeeld op 5 december 2023

De kamers zijn echt wel aan vernieuwing toe ook de matrassen.
Restaurant en wellness al wel mooi vernieuwd.de receptiemedewerkers zijn niet allemaal even vriendelijk.ik kom er al jaren dus niet slecht maar vooral voor de prijs

Beoordeeld op 5 december 2023

Ruime familie kamer. Zeer uitgebreid ontbijt. Zwembad en de jacuzzi is een plus (als er niet teveel volk in zit). Goede ligging, dicht tegen dijk, winkelstraten en Kursaal. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 4 december 2023

de kamer nr. 110 viel volledig in onze smaak, ik zou die in de toekomst nog willen
reserveren;
personeel : vriendelijk en zeer dynamisch
wildmenu : voortreffelijk (eendemoes op zaterdag kleinere portie aub)
aanvangsuur : voorkeur voor aanvang om 6u30 (aperitief)

Kamertip: reserveren
Beoordeeld op 4 december 2023

Hotelkamer was proper en had de nodige voorzieningen.
De welness aan het hotel was heel mooi maar de jacuzzi's in zowel het naakt als het badkledings gedeelte waren echt heel koud , echt niet comfortabel. Dit was wel spijtig.
Het ontbijt was ook zeker in orde.