Bij aankomst werden we gewoon genegeerd en moesten we zelf het personeel aan de receptie aanspreken. Deze man had er duidelijk geen zin in. Een blad aan de muur met āwees steeds vriendelijk tegen klanten, zij betalen jouw loonā, zegt heel veel op dat moment. Hij praat erg onduidelijk, maar blijkbaar kunnen we vroeger op de kamer en parkeerplaats. Uitleg over waar onze kamer was of hoe ons Welness-arrangement werkte, die kregen we niet. Enkel waar onze parkeerplaats, waar het ontbijt plaatsvond en om hoelaat we konden uitchecken.
De kamer is ontzettend verouderd, het behangpapier komt los en overal merk je dat de kamer zijn beste tijd heeft gezien. De stofnetten en haar van de vorige gasten, kregen we er gratis bij.
We ontdekten de Welness en ook hier werd geen woord te veel gezegd. Waar het badlinnenpakket dat in ons arrangement was, moesten we zelf vragen. Hoe de welness was ingedeeld, is ook volledig zelf uit te zoeken.
De welness was wel top! Echt een heel mooie parel, waar we ontzettend hebben genoten! Dit was bijna het enige aspect waar dit hotel zeker punten mee scoort.
De beveiligingsagent ās nachts aan de receptie was wel heel vriendelijk en heeft ons super goed te woord gestaan!
Het ontbijt was zeer uitgebreid qua brood en zoet beleg. Het personeel hier is zeer vriendelijk en begroet iedereen met een lach.
Al bij al een ontspannend verblijf door de schitterende welness, maar aan algemene klantvriendelijkheid en netheid toch serieus wat werk. Wij nemen in de toekomst een ander hotel en kopen dan wel een dagpas voor de Welness.