Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 122
PricelineUS$ 121
eDreamsUS$ 115
Beoordeeld op 27 juni 2022

Geachte,
Ik was op weekend bij jullie hotel om het festival Sinnersday te bezoeken. Ik heb enorm genoten. Alles was perfect in orde. Heel stil in kamer, heel netjes, heel vriendelijk personeel, heel lekker ontbijt, heel verzord en veel keuze, ook in ontbijtzaal is het heel groot en is er lekker veel plaats. Ik had ook een parkingplaats ondergronds, superhandig en gaf best veilig gevoel. Ook heel veel respect voor de vele mensen die (underground) werken, logistiek, wasserij, enz.

Veel dankjewel aan de ganse crew;

Tot volgende keer.

Groetjes,
Ankie.

Beoordeeld op 23 juni 2022 via mobiele applicatie

Mooie, propere kamer maar veeeeeel te warm, we hadden ook de pech dat de kamer naast ons zeer luidruchtig was (hier kan hotel niks aan doen)
Ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd, van alles meer als voldoende!

Beoordeeld op 22 juni 2022

+ Goede ligging, vriendelijk onthaal, tijdens een klein brandje konden we zeer snel naar het restaurant (nogal koud buiten). Zwembad ok, maar erg klein.
- slecht geïsoleerde kamers, zowel voor buiten als naar de gang. Meerderheid van het personeel staat er tegen zijn zin. Poetsen van de kamer terwijl we aanwezig waren, ze komen veel te snel binnen, ik had de kans niet om hen tegen te houden, mijn man zat op het toilet en ook al had ik dit gezegd, deed ze zijn deur toch open. Geen deur naar de badkamer. Ontbijt is niet vers, dan vooral de koeken en sandwiches. 1 personeelslid was smorgens steeds met zijn gsm bezig en de mensen moesten gewoon wachten om iets te vragen tot hij gedaan had. Er hangt een papier in de badkamer dat omwille van waterbesparing enkel de handdoeken op de grond ververst worden, maar onze handdoeken gingen mooi omhoog en werden toch meegenomen.

Beoordeeld op 20 juni 2022 via mobiele applicatie

Omdat mijn vrouw een slechte rug heeft en haar matras niet goed lag,hebben we die gekeerd.
Zo kwamen we tot de vaststelling dat matras vies en vuil(zie foto) was en niet geschikt voor verder gebruik.
Zeker niet in een hotel waar hygiëne toch 1 van de belangrijkste punten is.
Na reclamatie was hun antwoord...maar er ligt toch een beschermer op....

Beoordeeld op 20 juni 2022

Elke maand komen we, nog nooit een slechte beoordeling moeten geven,altijd vriendelijk,proper,en lekker ontbijt dat heel uitgebreid is ,wie het tegendeel beweerd moet maar eens gaan kijken in een ander hotel van deze prijsklasse,de bar en restaurant altijd top leuke sfeer,en 1 wie iets van mankementen in zijn kamer heeft zeg het bij het onthaal ipv hier te zetten
Wij blijven komen zoveel we kunnen.