3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 129
Expedia.comUS$ 130
Hotels.comUS$ 130
TravelocityUS$ 130
FindHotelUS$ 130
Agoda.comUS$ 129
Beoordeeld op 18 mei 2022

Helaas was het voor de receptie niet mogelijk een boeking om te boeken wegens ziekte. Ook niet na 3 reminders waarop niet gereageerd werd. Ik vind hun houding in Corona tijd echt niet commercieel, vooral ook omdat mijn verblijfsbelasting én de parkeer garage ( € 21,= ) toch betaald zijn. Een korting op een volgend verblijf zou helpen mij als vaste klant te behouden. Helaas dachten zij er anders over dus de groeten daar, hotels voldoende in die omgeving.

Kamertip: Lees heel goed de kleine lettertjes.........................
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, ruime kamers.

Jammer dat het aparte bedden zijn standaard.

Royaal ontbijt, doch kan alles wat meer gestructureerd worden in de eetzaal...de koffiemachines staan te centraal en verander aub van koffieleverancier want die trekt op nix!

Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

hoog tijd Dat jullie je trappen poets en Hal
Meer variatie in charcuterie.
Wat meer harde broodjes.
Zwembad mag warmer
Er waren naakte personen op donderdag in de welnesse
Nacht lawaai. Jeugd.
Onthaal. Somigge zijn vriendelijk somigge werken tegen hun zin.

Beoordeeld op 12 mei 2022

Goed gelegen hotel op 150 m van het strand en zwembaden.
lekker uitgebreid standaard ontbijt .
Mooie prachtige kamers met alle voorzieningen al miste ik wel een klein koffiezet apparaat op de kamer.
Binnenzwembad lekker warm maar met momenten iets te druk (spelende kinderen)
De wellnes is buitengewoon met 3 sauna's 3 hammans en 3 jaccuzi's de kristal of zoutgrot is zo rustig dat je moet oppassen om niet 2 uur later wakker te worden .
Ons zien ze in ieder geval snel weer terug.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben zicht op zee. Garage in hotel en nabij ,en de mogelijkheid de fietsen in de garage te plaatsen.
Beoordeeld op 12 mei 2022 via mobiele applicatie

We konden nog snel 2 kamers vastleggen na zonnige weersvoorspellingen voor de volgende week.
De kamers naast elkaar waren top: Goede bedden en een ruime instapdouche.
Vooral de nabijheid van de kusttram is een groot voordeel, veel minder gedoe met de valiezen als je van het station komt.
Wij komen terug.