5 personen bekijken dit hotel
Priceline84 US$
eDreams84 US$
Travelocity111 US$
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden al een beetje schrik om te vertrekken, bij het lezen van de soms toch wel heel negatieve beoordelingen. Maar daar toegekomen, hebben we zelfs een uurtje voor de voorziene 'check in tijd' kunnen inchecken, wat mooi meegenomen was. De receptioniste beantwoordde op een vriendelijke manier onze vragen.

Mooie ruime nette kamer met ruim balkon met zelfs een beetje zicht op zee. Dag voordien een uurtje gereserveerd in het zwembad, was heel leuk voor de kids. 'S avonds een spaghetti besteld voor de kids en deze vonden hem zeer lekker. Wijzelf hebben take away besteld en laten leveren aan de receptie. Ontbijt was in orde,zelf uit te kiezen aan het buffet en in coronatijden mee te nemen naar de kamer.

Kleine opmerking: de ramen waren niet echt heel proper, maar dat is dan misschien weer wat muggenziften.

We komen hier graag terug.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 2 april 2021

Terug thuis, na een verblijf van 2 nachten, geboekt dank zij Outspot. Hotel goed gelegen op wandelafstand van strand, vanwaar je met fiets alle kanten uit kan! Bij aankomst, vriendelijk ontvangen door personeel van receptie, ondanks we iets te vroeg waren, onmiddellijk alle nodige uitleg om wagen veilig te parkeren, waar we gerust fietsen konden afhalen om in afwachting een tochtje langs de kust deden... Eens we op kamer mochten, gerief afgezet, avondmaal besteld en opnieuw nog een wandeling langs het strand. Daarna rustig genoten van de maaltijd, volledig volgens corona regels, bediend op de kamer. Ontbijt 's morgens volledig coronavrij afgehaald, en rustig benuttigd op de kamer. Na een flinke fietstocht langs de kust, opnieuw genoten van onze roomservice voor de 3-gangenmenu! Waarbij een dikke proficiat voor de kok! Bij deze nogmaals bedankt aan het voltallige personeel, zowel receptie, als bediening en zeker het onderhoud niet te vergeten! Was een leuke oppepper in deze moeilijke coronatijd! Aanbeveling waard!

Beoordeeld op 1 april 2021

Alles was zeer goed in orde, vriendelijk en hartelijk personeel. Ideale locatie, ook een heel lekker ontbijt. We hebben zeer hard genoten van het hotel en de zee. Hartelijk dank voor het warme onthaal en verblijf!

Beoordeeld op 1 april 2021 via mobiele applicatie

Goed hotel, vriendelijk personeel, propere ruime kamer. Het eten (dagschotel) correct. Goede ligging, nabij strand, zwemkom, renbaan, bibliotheek en tegelijkertijd óók dicht bij stadscentrum. Vlot bereikbaar met de kusttram. De halte ligt omzeggens naast het hotel.

Beoordeeld op 31 maart 2021

Nette kamers, voldoende ruim, alles aanwezig wat je verwacht in een hotel.
Binnen de coronamaatregelen toch voor een lekker en uitgebreid ontbijt kunnen zorgen en smaakvolle gevarieerde avondmalen. Wij hadden op een karig bordje op de kamer gerekend maar dat was hoegenaamd niet het geval. PROFICIAT !!
Door het over-en-weer transport van maaltijden van restaurant naar de kamers was de liftcapaciteit wat overbelast...
De contacten met de receptie (vooraf paar keer telefonisch en ook ter plaatse) hadden wat vriendelijker mogen verlopen. Ik begrijp dat het al maanden moeilijk is maar een vriendelijk antwoord kost niet meer moeite dan een kort(af).
Misverstand bij het afrekenen werd opgelost zonder oplopende discussie maar had wel wat tijd nodig...
Algemeen zeker een aanrader ! Dicht bij de dijk en tramhalte, propere en lichte kamers, uitgebreid ontbijt, lekker eten!

Kamertip: Kamers aan de zijkant(links): zijdelings zeezicht. Aan de straatkant (ingang) : vanaf 6u30 lawaai : leveranciers, vuilniskar, auto's ...