Beoordeeld op 7 november 2018

Goed ontbijt, heel dicht bij het strand gezellige boulevard met veel lekkere eethuisjes,een casino ook op loopafstand dus genoeg vertier vlak naast de deur ,het enige minpunt voor ons was dat de matrassen te zacht waren maar dat is een kwestie van smaak.
Het personeel is heel vriendelijk

Beoordeeld op 6 november 2018

De kamer was zeer ruim en proper. Vriendelijk onthaal werden zelfs gebeld omdat we later waren dan voorzien. De ontbijtruimte veel te druk maar wel genoeg keuze. Dicht gelegen bij het strand en de dijk.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 november 2018

Het is uiteraard een goedgelegen (wellness) hotel. Toch merk je aan de organisatie dat het steeds scherp op de snee is. Ik had tijdens het ontbijtmoment een fabrieksgevoel, alles moest snel gaan, aanvulling van buffet kon beter en vooral vriendelijker. De tafeltjes staan heel krap bij elkaar wat het aangenaam ontbijten wat wegneemt.
Het is een diervriendelijk hotel, maar 28 euro vragen per nacht voor een klein hondje lijkt me toch wel wat overdreven.
De bedden waren ok en hebben een goede nachtrust gehad.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 november 2018

We verbleven 1 nachtje in het hotel.
We vonden de ligging ok en genoten ook van de uitgebreide wellness.
De kamer zelf was klein en kon opfrissing gebruiken: Verf van de muren, sporen van waterlek in doucheplafond, kalkresten, ...
De hygiëne was redelijk.
De receptie straalde niet onmiddellijk een oprechte 'welkom' uit ...
Het ontbijt was uitgebreid maar hectisch en druk (en dit tijdens de week en buiten het seizoen). iedereen op elkaar gepropt, bandwerk, te weinig personeel. De presentatie van tomaat en komkommer vonden we er over: Er lagen gewoon 2 hele komkommers en enkele hele tomaten waar je dan verondersteld werd zelf een stuk af te snijden met je gewoon mes? Waarom niet gewoon 2 schaaltjes met voorgesneden plakjes ... Al bij al kan je zeker voor dit hotel kiezen als je op zoek bent naar een kamer aan zee aan een mooie prijs

Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Via social deal geboekt, met glaasje Cava, wellness, en avondeten. Prijs kwaliteit zeer goed. Ontbijt zeer afwisselend, avond eten prima! Zondag aangekomen, en dan is het er zeer druk, maandag en dinsdag zeer rustig... aan te bevelen.