Leg de laagste prijs van deze websites vast
157 US$
FindHotel157 US$
Agoda.com157 US$
Beoordeeld op 19 september 2021

Wanneer je het hotel binnenkomt overvalt je de vraag : waar ben ik terechtgekomen ? De inkom is immers smal, vrij donker en oogt niet klantvriendelijk. Maar de ontvangst is hartelijk en de kamer ruim, mooi en rustig. Fijne badkamer met grote inloopdouche. Kleine attenties als leuke toiletartikelen, een gratis biertje en bierkaartjes van de brouwerij (die de kamer naam gaf) maken de ervaring perfect.
Het ontbijt is meer dan voortreffelijk met keuze naar ieders wil.
Moesten alle hotels aan de kust maar zo zijn...

Kamertip: Niet te veel de Caroluskamer reserveren aub, zodat wij terug een kans maken om er in te slapen.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Heel fijn verblijf tijdens de zomer van 2021. We verbleven in een ruime, moderne en nette familiekamer. Toplocatie: op luttele afstand van het strand én van het centrum van Oostende. Er is een goede bakker en een leuk Italiaans restaurant vlakbij, om het eigen restaurant niet te vergeten. Ook het ontbijt was volledig af. Vreemd dat dit hotel officieel slechts drie sterren verdient. Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 11 april 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Grote, ruime kamer met badkamer, douchekop was wel aan vervanging toeJe kon ook dineren. Uitgebreid ontbijt. Ligt op stapafstand van het strand. Dicht bij het centrum. Was er gezellig vertoeven.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 28 maart 2021

Absolute aanrader.
Wij hadden kamer Duvel, heel ruim met plaats voor tafel en 2 zetels. Achterkant gebouw dus heel rustig.
Mooi ngericht. Ruime badkamer.
Koelkast met 2 biertjes en flesje water van het huis.
Garnaalkroket, asperges en ontbijt waren heel lekker.
Vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 15 februari 2021 via mobiele applicatie

Heel Gezellig Valentijn’s week-end in jullie hotel !
Wij danken jullie voor alle attenties !
De kamer was perfect, de restaurant dienst aan de kamer heel goed georganiseerd, en het menu was zeker een grote keuken waard !
Mijnheer, U bent een grote kok ! Het gebruik van heel verse ingrediënten, de mooie presentatie, het ❤️ die U in uw kunst steekt zijn een applaus waard ! Wij danken U !
We geven ook een ster aan “de Mama” die het verblijf heel aangenaam maakt door zeer attent te zijn !

We hopen op een snelle terugkeer naar de “normaliteit” voor de HORECA (en voor ons
allen) en komen dan zeker uw café ontdekken !

A & J
Kraainem