Leg de laagste prijs van deze websites vast
161 US$
FindHotel161 US$
Agoda.com161 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Heel fijn verblijf tijdens de zomer van 2021. We verbleven in een ruime, moderne en nette familiekamer. Toplocatie: op luttele afstand van het strand én van het centrum van Oostende. Er is een goede bakker en een leuk Italiaans restaurant vlakbij, om het eigen restaurant niet te vergeten. Ook het ontbijt was volledig af. Vreemd dat dit hotel officieel slechts drie sterren verdient. Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 11 april 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Grote, ruime kamer met badkamer, douchekop was wel aan vervanging toeJe kon ook dineren. Uitgebreid ontbijt. Ligt op stapafstand van het strand. Dicht bij het centrum. Was er gezellig vertoeven.

Beoordeeld op 28 maart 2021

Absolute aanrader.
Wij hadden kamer Duvel, heel ruim met plaats voor tafel en 2 zetels. Achterkant gebouw dus heel rustig.
Mooi ngericht. Ruime badkamer.
Koelkast met 2 biertjes en flesje water van het huis.
Garnaalkroket, asperges en ontbijt waren heel lekker.
Vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 15 februari 2021 via mobiele applicatie

Heel Gezellig Valentijn’s week-end in jullie hotel !
Wij danken jullie voor alle attenties !
De kamer was perfect, de restaurant dienst aan de kamer heel goed georganiseerd, en het menu was zeker een grote keuken waard !
Mijnheer, U bent een grote kok ! Het gebruik van heel verse ingrediënten, de mooie presentatie, het ❤️ die U in uw kunst steekt zijn een applaus waard ! Wij danken U !
We geven ook een ster aan “de Mama” die het verblijf heel aangenaam maakt door zeer attent te zijn !

We hopen op een snelle terugkeer naar de “normaliteit” voor de HORECA (en voor ons
allen) en komen dan zeker uw café ontdekken !

A & J
Kraainem

Beoordeeld op 13 februari 2021 via mobiele applicatie

We zijn super tevreden over dit hotel! Toen we aankwamen werden we meteen vriendelijk en snel geholpen. Ik had bij de reservering gezegd dat we kwamen om valentijn te vieren, waardoor dat ze de kamer extra romantisch gemaakt hebben met rozenblaadjes, snoepjes en valentijnskaartjes. Alles was zeer proper en verzorgd. We hadden een kamer met bad genomen, het was een zeeeer grote kamer en het bad was ook groot genoeg voor 2! Zelf hebben we het extra gezellig gemaakt met nepkaarsjes (zeker aan te raden!). Voor het avondeten hebben we ook gebruik gemaakt van de restaurantservice van het hotel. Het eten (bouillabaisse en luikse balletjes) was super lekker en degelijk van prijs. Alles wordt ook mooi afgeruimd wanneer je klaar bent (je moet het enkel op de gang zetten, zeer gemakkelijk). Super bedankt voor dit fantastische verblijf! We komen zeker terug!