Leg de laagste prijs van deze websites vast
165 US$
Agoda.com
Beoordeeld op 28 maart 2021

Absolute aanrader.
Wij hadden kamer Duvel, heel ruim met plaats voor tafel en 2 zetels. Achterkant gebouw dus heel rustig.
Mooi ngericht. Ruime badkamer.
Koelkast met 2 biertjes en flesje water van het huis.
Garnaalkroket, asperges en ontbijt waren heel lekker.
Vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 15 februari 2021 via mobiele applicatie

Heel Gezellig Valentijn’s week-end in jullie hotel !
Wij danken jullie voor alle attenties !
De kamer was perfect, de restaurant dienst aan de kamer heel goed georganiseerd, en het menu was zeker een grote keuken waard !
Mijnheer, U bent een grote kok ! Het gebruik van heel verse ingrediënten, de mooie presentatie, het ❤️ die U in uw kunst steekt zijn een applaus waard ! Wij danken U !
We geven ook een ster aan “de Mama” die het verblijf heel aangenaam maakt door zeer attent te zijn !

We hopen op een snelle terugkeer naar de “normaliteit” voor de HORECA (en voor ons
allen) en komen dan zeker uw café ontdekken !

A & J
Kraainem

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 13 februari 2021 via mobiele applicatie

We zijn super tevreden over dit hotel! Toen we aankwamen werden we meteen vriendelijk en snel geholpen. Ik had bij de reservering gezegd dat we kwamen om valentijn te vieren, waardoor dat ze de kamer extra romantisch gemaakt hebben met rozenblaadjes, snoepjes en valentijnskaartjes. Alles was zeer proper en verzorgd. We hadden een kamer met bad genomen, het was een zeeeer grote kamer en het bad was ook groot genoeg voor 2! Zelf hebben we het extra gezellig gemaakt met nepkaarsjes (zeker aan te raden!). Voor het avondeten hebben we ook gebruik gemaakt van de restaurantservice van het hotel. Het eten (bouillabaisse en luikse balletjes) was super lekker en degelijk van prijs. Alles wordt ook mooi afgeruimd wanneer je klaar bent (je moet het enkel op de gang zetten, zeer gemakkelijk). Super bedankt voor dit fantastische verblijf! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 28 september 2020

fijn en gezellig hotel, goed ontvangen en een mooie kamer. We hadden een kamer voor 4 personen, een kleine zitplaats waar een plooi bed stond. De badkamer had vloerverwarming .Het ontbijt was in buffet vorm en een ruime keuze. Aanpalend aan het hotel was een bar, waar je een keuze hebt van 300 soorten bier. Gezellige bar.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 augustus 2020

Wij verblijven momenteel in het hotel in de suite nr 22, de kamer boven ons horen we alles maar werkelijk alles, het geboenk, het stappen, het praten, heb meermaals naar de receptie gebeld en kreeg geen antwoord.
Dan maar gebeld naar de vaste lijn, helaas ook geen antwoord, ben zelf naar beneden gegaan om te vragen of ze er eventueel iets aan kunnen doen, kreeg als antwoord van de bazin ik heb jou gisteren nacht ook horen thuis komen??? Waarop ik antwoorde, klopt ben onmiddelijk ook gaan slapen, voor de rest heb je toch geen last? Oh zei ze, die mensen zijn net toegekomen en hebben een kind van 3 jaar bij. Het is hier verschrikkelijk om een hele tijd gebrul, geboenk en gekrijs te moeten horen en dit voor meer dan 500 euro voor 3 nachten.
Zet dan gezinnen met kleine kinderen bijeen, als je het mij vraagt of investeer in de isolatie als je deze prijzen hanteert dan wil ik niet horen wat de buren boven mij aan het doen zijn!!! Het uiteindelijke antwoord was dat ze er niets aan kan doen.
Verlaag dan je prijzen of steek deftige isolatie zo simpel is het!!! Ons zien ze hier nooit meer terug! Ik moest maar wachten tot de kleine slaapt zei ze..... serieus??????