Beoordeeld op 11 augustus 2020

Wij verblijven momenteel in het hotel in de suite nr 22, de kamer boven ons horen we alles maar werkelijk alles, het geboenk, het stappen, het praten, heb meermaals naar de receptie gebeld en kreeg geen antwoord.
Dan maar gebeld naar de vaste lijn, helaas ook geen antwoord, ben zelf naar beneden gegaan om te vragen of ze er eventueel iets aan kunnen doen, kreeg als antwoord van de bazin ik heb jou gisteren nacht ook horen thuis komen??? Waarop ik antwoorde, klopt ben onmiddelijk ook gaan slapen, voor de rest heb je toch geen last? Oh zei ze, die mensen zijn net toegekomen en hebben een kind van 3 jaar bij. Het is hier verschrikkelijk om een hele tijd gebrul, geboenk en gekrijs te moeten horen en dit voor meer dan 500 euro voor 3 nachten.
Zet dan gezinnen met kleine kinderen bijeen, als je het mij vraagt of investeer in de isolatie als je deze prijzen hanteert dan wil ik niet horen wat de buren boven mij aan het doen zijn!!! Het uiteindelijke antwoord was dat ze er niets aan kan doen.
Verlaag dan je prijzen of steek deftige isolatie zo simpel is het!!! Ons zien ze hier nooit meer terug! Ik moest maar wachten tot de kleine slaapt zei ze..... serieus??????

Beoordeeld op 11 november 2019

Met een groep van 8 pers hadden we een zeer goed verblijf in thema hotel ‘t Botteltje, met als rode draad bier en brouwerijen. Origineel hoe elke kamer verwijst naar een brouwerij, maar ook andere ingrediënten voor een goede kamer als aangename inloopdouche, goed boxspring bed en netheid zaten goed. ‘s Avonds lekker getafeld, zelf gekozen voor een met bier bereid gerechtje. Er is een grote keuze aan bier (of course), ook het huisbier Ostensche strever moet je es geproefd hebben. Het ontbijt was eveneens smullen, veel keuze, teveel om op te noemen, maar ook hier blijft de rode draad aanwezig onder de vorm van Trappisten kazen en Brugsche zot paté. Rest mij nog een pluim te geven aan de biezonder vriendelijke vrouw des huizes. Van de tofste kaartclub van Brugge en omstreken.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Origineel bier/brouwerij hotel met een tot in de puntjes doorgetrokken thema!
Wij sliepen in de La Chouffe kamer, mooie en ruime kamer met La Chouffe details.
Alles in orde, grote bedden, biertjes in de frigo, enkel vloer vergeten stofzuigen... jammer natuurlijk maar iedereen maakt al eens een foutje.
Uitgebreid ontbijtbuffet met zelfbereide gerechten én streekproducten, dat smaakte!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019 via mobiele applicatie

We kwamen aan bij de receptie en hadden zoiets van, waar komen we nu terecht. Na het ritje in het piepkleine liftje kwamen we bij onze kamer die duidelijk een renovatie had gehad en gereed is de 21ste eeuw met de nodige USB stekkers en een Airco. De badkamer was ook heel ruim en van alle gemakken voorzien. Ik zal hier zeker nog terugkeren.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

Na 2 nachten in de "Duvel" kamer zijn we nu terug thuis.
We werden ontvangen door een super vriendelijke mevrouw (de mama des huizes)
Parkeren kon in een afgesloten garage op stapafstand van het hotel.
Goede bedden,ruime kamer,propere douche.
voortreffelijk ontbijt.
Wij keren zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2019