Beoordeeld op 11 november 2019

Met een groep van 8 pers hadden we een zeer goed verblijf in thema hotel ‘t Botteltje, met als rode draad bier en brouwerijen. Origineel hoe elke kamer verwijst naar een brouwerij, maar ook andere ingrediënten voor een goede kamer als aangename inloopdouche, goed boxspring bed en netheid zaten goed. ‘s Avonds lekker getafeld, zelf gekozen voor een met bier bereid gerechtje. Er is een grote keuze aan bier (of course), ook het huisbier Ostensche strever moet je es geproefd hebben. Het ontbijt was eveneens smullen, veel keuze, teveel om op te noemen, maar ook hier blijft de rode draad aanwezig onder de vorm van Trappisten kazen en Brugsche zot paté. Rest mij nog een pluim te geven aan de biezonder vriendelijke vrouw des huizes. Van de tofste kaartclub van Brugge en omstreken.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Origineel bier/brouwerij hotel met een tot in de puntjes doorgetrokken thema!
Wij sliepen in de La Chouffe kamer, mooie en ruime kamer met La Chouffe details.
Alles in orde, grote bedden, biertjes in de frigo, enkel vloer vergeten stofzuigen... jammer natuurlijk maar iedereen maakt al eens een foutje.
Uitgebreid ontbijtbuffet met zelfbereide gerechten én streekproducten, dat smaakte!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019 via mobiele applicatie

We kwamen aan bij de receptie en hadden zoiets van, waar komen we nu terecht. Na het ritje in het piepkleine liftje kwamen we bij onze kamer die duidelijk een renovatie had gehad en gereed is de 21ste eeuw met de nodige USB stekkers en een Airco. De badkamer was ook heel ruim en van alle gemakken voorzien. Ik zal hier zeker nog terugkeren.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

Na 2 nachten in de "Duvel" kamer zijn we nu terug thuis.
We werden ontvangen door een super vriendelijke mevrouw (de mama des huizes)
Parkeren kon in een afgesloten garage op stapafstand van het hotel.
Goede bedden,ruime kamer,propere douche.
voortreffelijk ontbijt.
Wij keren zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Het café kennen we al een paar jaren, maar nu verbleven we ook een paar nachten in het hotel. Hier ontbreekt werkelijk niets, mooie frisse kamer, wat aan de kleine kant maar dat was dan ook de standaard kamer, de andere zijn iets duurder maar veel ruimer maar dit ter zijde. Alle comfort tot in de kleinste details. Kamers zijn allemaal ingericht in het thema van een brouwerij. Leuk detail is dat de minibar een paar flesjes van die brouwerij bevat, gratis! Het ontbijt is van een zeldzame klasse, heilbot, zalm, alle charcuterie, franse kazen, warm Engels , verse croissants, lekker trappistenbrood...zoveel lekkers om je dag te starten, super! Tijdig boeken rechtstreeks bij het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019