Beoordeeld op 4 oktober 2019 via mobiele applicatie

We kwamen aan bij de receptie en hadden zoiets van, waar komen we nu terecht. Na het ritje in het piepkleine liftje kwamen we bij onze kamer die duidelijk een renovatie had gehad en gereed is de 21ste eeuw met de nodige USB stekkers en een Airco. De badkamer was ook heel ruim en van alle gemakken voorzien. Ik zal hier zeker nog terugkeren.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

Na 2 nachten in de "Duvel" kamer zijn we nu terug thuis.
We werden ontvangen door een super vriendelijke mevrouw (de mama des huizes)
Parkeren kon in een afgesloten garage op stapafstand van het hotel.
Goede bedden,ruime kamer,propere douche.
voortreffelijk ontbijt.
Wij keren zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Het café kennen we al een paar jaren, maar nu verbleven we ook een paar nachten in het hotel. Hier ontbreekt werkelijk niets, mooie frisse kamer, wat aan de kleine kant maar dat was dan ook de standaard kamer, de andere zijn iets duurder maar veel ruimer maar dit ter zijde. Alle comfort tot in de kleinste details. Kamers zijn allemaal ingericht in het thema van een brouwerij. Leuk detail is dat de minibar een paar flesjes van die brouwerij bevat, gratis! Het ontbijt is van een zeldzame klasse, heilbot, zalm, alle charcuterie, franse kazen, warm Engels , verse croissants, lekker trappistenbrood...zoveel lekkers om je dag te starten, super! Tijdig boeken rechtstreeks bij het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben drie nachten verbleven in hotel Het Botteltje, van begin tot het einde hebben we genoten. We werden ontvangen door een zeer vriendelijke dame die een goede uitleg gegeven heeft.

We verbleven in de La Chouffe kamer die alle comfort had. Je had grote kast waar je twee extra hoofdkussens kunt vinden, plankje voor de koffer, kluis en mini-bar. In de mini-bar stonden twee flesjes La Chouffe klaar, heerlijk.

Het ontbijt was fantastisch, zo rijkelijk en voor ieder wat wils. Eitjes, zalm, kazen, hun eigen specialiteit Trappistenbrood. Nog een +: De pistolets en croissants komen van de bakker! Er waren veel homemade producten zoals broodpudding, confituur, granola, vers geperst sinaasappelsap.

(Het enige nadeel: We verbleven in de La Chouffe kamer en als de gordijnen gesloten waren kon je alsnog bij de hotelkamer aan de overkant binnen kijken, door een spleet bij de gordijnen. Gelukkig hadden we vriendelijke overburen die af en toe wel eens zwaaide.)

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Gezellig familiehotel met mooie themakamers voorzien van alle modern comfort. Verzorgd ontbijtbuffet (warm en koud) en ideale ligging t.o.v. strand, stadscentrum, station en parking. Biercafé met indrukwekkende kaart en bovendien een heerlijke keuken. Zeer vriendelijke uitbaters.

Kamertip: "A room with a view" zul je er niet vinden, maar de unieke thematische aankleding van elke kamer compenseert dit ruimschoots.
Datum van verblijf: mei 2019