Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
StayForLong
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 6 augustus 2021

250 euro voor 2 nachten om in een vuil krot door te brengen. Meer valt hier niet over te zeggen m. Muren vol bloed van dood geklopte muggen. Kamer piepklein met vuile vloerbedekking. Zelden dat ik zoiets gezien heb. Nooit meer.

Ik vraag mij af of hier niet veel nepbeoordelingen bij zijn.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 17 februari 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, prachtige inkom hal en vernieuwde bar.
Onze kamer was vroeger klaar.
Wij hadden kamer 23. Kamer mer deur recht tegenover de lift. Een kamer met veel passage en dus zeer veel lawaai. Deuren die dicht geslagen worden, krakende trappen en gepraat. Isolatie voldoet niet aan de wensen.
De kamer was proper. Bedden mooi opgemaakt en borden en bestek stonden klaar. Jammergenoeg waren er wel verborgen plekken aanwezig om de kastjes.
De bedden zijn ZEER zacht, voelen aan als een halve trampoline.
Dankzij het vriendelijke onthaal en de goede locatie geeft ik dit hotel toch graag 4 sterren.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 31 juli 2020

De ontvangst was heel vriendelijk, net als al het personeel. De benedenverdieping ziet er heel mooi uit, het ontbijt was heel lekker met de nodige coronamaatregelen.
Wat een contrast met de kamers. Die zijn niet meer van deze tijd. Gordijnen met gaten in, afgebladerde muren in de badkamer, flauwe verlichting en muf gevoel door het voltapijt. Ook het bed had zijn beste tijd gehad, je moest opletten of je rolde eruit. Het kuisen kon ook beter.
De locatie daarentegen was wel heel goed.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 juli 2020

Mooie moderne bar, leuke ruimte voor ontbijt. Het ontbijt werd ook geserveerd volgens de regels van de Covid 19. Hier werd er ook strikt op nagezien. Maar de kamer was meer dan aan update toe. Het licht in onze kamer was samengeplakt aan het plafond, met ook nog andere stukken van het plafond. De rookmelder in de kamer was volledig afgeplakt, werkte volgens mij niet meer. De rooster van de badkamer voor de ontluchting ontbrak. Gewoon een gat in de muur. Over de kamer toch iets ontgoocheld, kon veel beter

Kamertip: Zeker kamer 5 en 35 niet reserveren.
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 7 september 2019

Dit hotel, kort bij het centrum en het strand, heeft heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De inrichting van de kamer is netjes. Het ontbijt is goed maar ik miste wel het gebakken eitje. Tevens is er enig vermaak in het hotel voor als het soms regenachtig is.

Datum van verblijf: september 2019
L0uis, Manager van Hotel Louisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Bedankt, We hebben nu ook spek met eitjes op het ontbijtbuffet staan!