Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 22 oktober 2023

Onvrienelijke ontvangst. Ontbijt minimaal. Erbarmelijke parking een paar straten verder die 20euro kost. Te kleine lift. Badkamer zeer klein. Wc is bijna tegen de douche geplakt. We hadden een onveilig gevoel. Enig pluspunt is de ligging. Dit hotel is geen aanrader.

Kamertip: Lees goed de reviews
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 21 september 2023

Ontvangst was vriendelijk. Kamer erbarmelijk. Single room in een uithoek. Geen WiFi op deze kamer . Onsmakelijke geur (‘natte hond’). Douchekop kon niet worden opgehangen,… op dat moment niet gereageerd want wilde mij niet opjagen tijdens mijn enige vakantie-driedaagse. Ik heb er zelfs maar 1 nacht geslapen ipv de geboekte twee nachten. Nadien wel gereageerd maar een standaard antwoord teruggekregen en zelfs een verwijt dat ik maar moet reageren want het zit blijkbaar in mijn karakter. Straffe uitspraak en service. Ik raad dit hotel, ondanks de zeer goede ligging, dus af

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 oktober 2022

Slechtste hotel ooit! Vieze en vuile kamers, bed is zeer vies, douche met schimmel en vol haren. Ontbijt is niet te doen en onvriendelijkste dame dat je jezelf kunt voorstellen, gratis wil ik zelfs niet meer terug gaan. Na een nacht in dat bed was ik vies van mezelf!

Kamertip: Blijf er weg...
Datum van verblijf: oktober 2022
Alpha Hotel, Eigenaar van Alpha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Geachte,

het spijt ons dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Helaas hebben wij tijdens uw verblijf niets mogen vernemen van uw ongenoegen, wat het dan ook onmogelijk maakt om eventueel in te grijpen. Over de netheid hebben wij echter wel onze twijfels, aangezien wordt samengewerkt met een firma die voor heel wat hoog aangeschreven hotels werkt.

Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Hotel was oud en oubollig, kamer was schoon maar geen aanrader.
Voor 1 nacht te doen.
Is echt aan renovatie toe.
Hotel zit wel op een mooie plek in het centrum en op loop afstand van het strand.
Garage waar je auto geparkeerd staat is een krot.
Volgende keer zoeken we een ander hotel

Datum van verblijf: juli 2022

Geachte,

er zijn heel wat kamers die al werden gerenoveerd. U koos echter voor de goedkopere budget optie. Wij raden u aan om in de toekomst goed na te lezen wat u boekt.

Beoordeeld op 21 april 2022

We konden in onze kamer die te heel klein is. in de lift was ook amper te geraken en niet veilig door de ouderdom van de lift. de kamer was vies vuil vettig. Personeel zeer onvriendelijk 😭 ik was bang voor ratten

Datum van verblijf: augustus 2021

Geachte,
wij kunnen helaas niet achterhalen wie u bent. Wat het ook moeilijk maakt om uw review te verifiëren. Wij raden u aan om in de toekomst uw mening te geven als een volwassen mens, en niet anoniem achter een gordijn.