Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 23 mei 2021 via mobiele applicatie

Bij aankomst netjes te woord gestaan, uitleg gekregen over de deur zodat we 24 uur binnen konden in het hotel. De kamers zijn budget ingericht. De vloer liep niet recht, waardoor we het gevoel kregen dat we op zee zaten. De ramen zijn enkel glas waardoor je al het geluid van buiten hoorde. Ook dingen die in andere kamers en op de gang gebeuren hoor je erg goed. Daarnaast zijn de kussens niet comfortabel. Een van de kussenslopen was niet schoon, dit gemeld bij de receptie en bij terugkomst hadden we een extra kussen. Dit was goed geregeld.

Het hotel ligt op prima loopafstand van het strand en de boulevard, maar ook van het centrum van Oostende. De parkeergarage ligt om de hoek. Parkeren kan hier voor €2,- per 40 minuten of voor €25 euro voor 24 uur.

Kamertip: Neem oordopjes en je eigen kussen/extra kussen mee.
Datum van verblijf: mei 2021
Alpha Hotel, Eigenaar van Alpha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Dear guest, First of all, we would like to thank you for your stay. We hope to welcome you again in the future. Thank you very much for your positive feedback

Beoordeeld op 7 februari 2021

Heel nette kamers en vriendelijk personeel. Centrale lighing wat het ideaal maakt voor een bezoek aan de stad en kuststreek. Het is allemaal budget maar dat weet je als je boekt. Aangename ervaring en ik kom zeker terug

Datum van verblijf: februari 2021

Beoordeeld op 7 februari 2021

Top budgethotel om een weekend aan zee te verblijven!
Zeer proper & vriendelijke onthaal.
Momenteel is er geen ontbijt mogelijk omwille van de Corona, ik kom zeker terug en boek er mij dan een ontbijt bij!

Datum van verblijf: december 2020
Reistype: Reisde alleen

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

1e kamer bedden niet opgemaakt, dan 2e kamer! Na 18u ingecheckt plus 25 euro, stofkot want in de ochtend keelpijn van het stof, in badkamer viel het plankje naar beneden nadat we shampoo hadden opgezet, ramen nog dun glas, zelfs niet gevraagd of je ontbijt wou, halve rol toiletpapier, veel lawaai, bijna geen stopcontacten, bureau vol stof kon naam inschrijven, in badkamer bakje met zeep lag vol met haar en schilfers van de vorige, erg verouderd, ramen pellen af... Echt vreselijk!!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 25 november 2019

oud en versleten hotel geen 3 sterren waardig,kleine slaapkamer en nog kleinere
badkamer met vuil douchegordijn,niks bankje of kastje om je gerief op te leggen.
verwarming in kamer werkte minimaal,in badkamer GEEN verwarming.
in onbijtzaal met basic aanbod was het ronduit koud.
op de koop toe werd onze valies gestolen in de lobby,uitleg was geen permanente
bezetting receptie tijdens laagseizoen,geen vergoeding want je laat je valies daar op eigen verantwoordelijkheid horen we van uitbater = RONDUIT SCHANDALIG

Datum van verblijf: november 2019