Priceline
Volledig restitueerbaar voor wo 13 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 7 februari 2021

Top budgethotel om een weekend aan zee te verblijven!
Zeer proper & vriendelijke onthaal.
Momenteel is er geen ontbijt mogelijk omwille van de Corona, ik kom zeker terug en boek er mij dan een ontbijt bij!

Datum van verblijf: december 2020
Reistype: Reisde alleen
Alpha Hotel, Eigenaar van Alpha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Dear guest, First of all, we would like to thank you for your stay. We hope to welcome you again in the future. Thank you very much for your positive feedback

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

1e kamer bedden niet opgemaakt, dan 2e kamer! Na 18u ingecheckt plus 25 euro, stofkot want in de ochtend keelpijn van het stof, in badkamer viel het plankje naar beneden nadat we shampoo hadden opgezet, ramen nog dun glas, zelfs niet gevraagd of je ontbijt wou, halve rol toiletpapier, veel lawaai, bijna geen stopcontacten, bureau vol stof kon naam inschrijven, in badkamer bakje met zeep lag vol met haar en schilfers van de vorige, erg verouderd, ramen pellen af... Echt vreselijk!!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 25 november 2019

oud en versleten hotel geen 3 sterren waardig,kleine slaapkamer en nog kleinere
badkamer met vuil douchegordijn,niks bankje of kastje om je gerief op te leggen.
verwarming in kamer werkte minimaal,in badkamer GEEN verwarming.
in onbijtzaal met basic aanbod was het ronduit koud.
op de koop toe werd onze valies gestolen in de lobby,uitleg was geen permanente
bezetting receptie tijdens laagseizoen,geen vergoeding want je laat je valies daar op eigen verantwoordelijkheid horen we van uitbater = RONDUIT SCHANDALIG

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 26 september 2019 via mobiele applicatie

Dringend toe aan renovatie en serieuze opkuis. Alles oud, versleten, roest, vuil, .... je kan zelfs je naam schrijven in het stof op de muren... lavabo op kamer is vies en roestig. helemaal verkommerd.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben 1 nacht in dit hotel verbleven. Personeel was erg vriendelijk, de prijs viel erg goed mee en hadden alles wat we nodig hadden. Kamer was vrij basic maar zeker ok. Weinig op aan te merken. ( Enige nadeel is dat er geen 24h receptie is).

Datum van verblijf: juli 2019