Priceline
Volledig restitueerbaar voor wo 13 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 26 september 2019 via mobiele applicatie

Dringend toe aan renovatie en serieuze opkuis. Alles oud, versleten, roest, vuil, .... je kan zelfs je naam schrijven in het stof op de muren... lavabo op kamer is vies en roestig. helemaal verkommerd.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben 1 nacht in dit hotel verbleven. Personeel was erg vriendelijk, de prijs viel erg goed mee en hadden alles wat we nodig hadden. Kamer was vrij basic maar zeker ok. Weinig op aan te merken. ( Enige nadeel is dat er geen 24h receptie is).

Datum van verblijf: juli 2019
Alpha Hotel, Eigenaar van Alpha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Dear guest, First of all, we would like to thank you for your stay. We hope to welcome you again in the future. Thank you very much for your positive feedback

Beoordeeld op 20 juli 2019

We hebben het erop gewaagd om een goedkoop hotel eens te nemen, en ik moet zeggen het is ons ten zeerste bevallen!
Proper en een goed bed, koffie op de kamer, alsook direct bij de winkels en restaurants!
Het onthaal was heel gemoedelijk, ik ga zeker terug!

Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Ontbijt was matig, wij hadden wel een redelijke kamer, groot bed. Wel verouderd en aan vernieuwing toe. Minpunt ze hadden ons niet verteld dat er 1 ochtend geen ontbijt aanwezig was ivm werkzaamheden.

Beoordeeld op 24 juni 2019

Correcte prijs-kwaliteit verhouding. Inderdaad een ouder hotel, maar dat wisten wij op voorhand. Alles zeer proper, ruime kamer (kamer 401) en goeie bedden. Kussens iets minder. Zeer vriendelijke onthaalmedewerkers. Dubbel glas is mss wel aangewezen, maar wij hebben geen lawaaihinder of zo ondervonden. Ontbijt was basis maar ok, voor die prijs. Ondanks de negatieve commentaren die wij hier lezen, moeten we eerlijk zeggen dat het voor ons een aangenaam verblijf was. Zeer centraal gelegen ook. Wie een modern en nieuw hotel wil moet dit niet boeken maar ondanks de wat verouderde look hebben wij toch een aangenaam verblijf gehad.

Datum van verblijf: juni 2019