“ZEKER EVEN LANGS GAAN”
Beoordeling van Tea&lunch Georges

Tea&lunch Georges
Geclassificeerd als nr. 91 van 427 Restaurants in Oostende
Beschrijving: Ontbijt , snelle hap, lunch, uitgebreide dessertkaart . Alles huisgemaakte . Artisanaal ijs , wafels en pannenkoeken
5 februari 2018 beoordeeld

Ik heb dit adres gevonden ook door een beoordeling van iemand te lezen en te horen .Ik kan alleen maar zeggen .Ga eens langs en proef die wafels .vers gebakken .En met plezier heb ik er van genoeten .zeer lekkere smaak .

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wafelfrietjes zijn heel origineel en bovendien erg lekker!
Heel erg drukke zaak, maar toch best vlotte bediening.
Leuk terras!

1 november 2017 beoordeeld

Pluspunten:
- Lekker
- Goed voor een snelle honger

Minpunten:
- Bijzonder kleine porties (pizza was zelfs niet half zo groot als een 'gewone')
- Kaaskroketten (en bepaalde andere gerechten) zijn NIET handgemaakt
- Prijs-kwaliteit kun je het dus zeker niet noemen.

Sven F, Eigenaar van Tea&lunch Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2017

Beste,

een portie pizzadeeg weegt bij ons ongeveer 240 gram, een kinderpizza de helft.
De garnaalkroketten, kaaskroketten en pasta maken we inderdaad niet zelf, dit zou niet haalbaar zijn gezien dit een zeer arbeidsintensief product is en de hoeveelheden we hiervan verkopen. De andere zaken (pastasauzen, soep, croques,Brusselse wafels, pannenkoeken, suikerwafels, pizzadeeg, alle ijs...) maken we in huis, zonder uitzondering. Als je vergelijkt in centrum Oostende zou je tevens ook kunnen vaststellen dat we alles behalve duur zijn.
Wel leuk te horen dat jullie het lekker vonden.

Mvg

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker huisgemaakt ijs en verse wafelen. Beste wafelen in Oostende. Aangenaam kader en sympathieke bediening.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitgebreide kaart met echt lekkere snacks. De bediening is buitengewoon vlot en vriendelijk! Het Italiaans broodje is een aanrader van formaat.

Reizigers die Tea&lunch Georges bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Tea&lunch Georges geweest? Deel je ervaringen!