“Lekker ijsje maar....”

Chamonix
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Koffie en thee in Oostende
Keukens: Belgisch
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze namiddag samen met mijn echtgenote een dame blanche, appelsap en een coupe fruit gaan eten. Bediening was zeer vlot en het ijsje was lekker.

Het afrekenen verliep iets anders: we kregen geen rekening, enkel het bedrag werd mondeling medegedeeld. We vonden het wat duur maar waren te traag om het na te rekenen.

Achteraf bleek dat we toch wel wat te veel hadden betaald maar zonder ticket moeilijk te bewijzen.

Ik raad dus iedereen aan om een kasticket te vragen!

30 augustus 2018 beoordeeld

Goeie tearoom, heel lekkere en verse wafels en pannenkoeken. Zaak met een wat ouderwetse inrichting maar het heeft zeker zijn charme. Vriendelijke bediening.

20 augustus 2018 beoordeeld

uitstekende zaak waar je iets eenvoudig kan eten !
zeer verzorgd en van prima kwaliteit al loopt de wachttijd soms lang op.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In heel veel zaken waar je een wafel gaat eten krijg je een opgewarmde beenharde wafel, maar niet in Chamonix! Hier worden ze nog vers gemaakt! SUPERlekker !!! Ook heerlijke koffie! Voor ons is dit alvast een vaste stek geworden in Oostende!

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer dat ik daar ben geweest. Vriendelijk personeel. Prijzen zijn goed(koop), vooral omdat de zaak gelegen is op de zeedijk. Aanrader!!!

Reizigers die Chamonix bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Chamonix geweest? Deel je ervaringen!