“Top tea-room!”

Chamonix
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Koffie en thee in Oostende
Keukens: Belgisch
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een ijsje, pannenkoek of wafel op de Oostendse zeedijk moet je hier zijn! Koffie verkeerd heet geserveerd, daar slagen ze maar op weinig plekken in. Top!

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere wafels, ijsjes en pannenkoeken.
Ouderwets interieur met veel charmes.
Vriendelijk en niet duur.

7 september 2017 beoordeeld

Mooie nette zaak en vriendelijke bediening , we hebben er een Brusselse warme wafel gegeten en het was lekker en de koffie was ook goed , ik kom zeker terug

14 augustus 2017 beoordeeld

Met drie een wafel besteld en twee van de drie vanonder aangebrand , echt niet lekker ! Ons zien ze daar nooit terug !

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de dijk, in t zonnetje, mss beetje ouderwets voor sommigen qua inrichting maar de vriendelijke tweetalige bediening maakt veel goed; en een goeie warme koffie verkeerd om op je gemak van te genieten gaf een voldaan gevoel! Pannenkoeken gingen vlot over de toonbank maar die proeven we bij een volgende gelegenheid!

Reizigers die Chamonix bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Chamonix geweest? Deel je ervaringen!