“Na een wandeling op de dijk een lekker wafel eten”
Beoordeling van Chamonix

Chamonix
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Koffie en thee in Oostende
Keukens: Belgisch
7 september 2017 beoordeeld

Mooie nette zaak en vriendelijke bediening , we hebben er een Brusselse warme wafel gegeten en het was lekker en de koffie was ook goed , ik kom zeker terug

Datum van bezoek: september 2017

14 augustus 2017 beoordeeld

Met drie een wafel besteld en twee van de drie vanonder aangebrand , echt niet lekker ! Ons zien ze daar nooit terug !

Datum van bezoek: augustus 2017
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de dijk, in t zonnetje, mss beetje ouderwets voor sommigen qua inrichting maar de vriendelijke tweetalige bediening maakt veel goed; en een goeie warme koffie verkeerd om op je gemak van te genieten gaf een voldaan gevoel! Pannenkoeken gingen vlot over de toonbank maar die proeven we bij een volgende gelegenheid!

Datum van bezoek: augustus 2017
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een dagtripje naar Oostende zochten we een plaats voor een koffietje. We kozen dit restaurantje. Een hartelijke begroeting en een kwinkslag voor ons zoontje.

We vroegen of we ook een spaghetti konden bestellen (11 uur) voor ons zoontje want hij had honger en de ober consulteerde onmiddellijk de kok. Geen enkel probleem maar er werd wel onmiddellijk gezegd dat het 15 minuten ging duren. We werden nog twee maal op de hoogte gehouden over de spaghetti. Topbediening.

De spaghetti was heel lekker en ook de koffies.

Voor een koffie, biertje of snelle hap. Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: juli 2017
26 juli 2017 beoordeeld

We zijn telkens hier ons koffietje gaan drinken afgelopen vakantie. De bediening was erg vlot en vriendelijk. De ligging is perfect, vlak aan het casino (halfweg de dijk) en met zicht op zee. De koffie smaakt goed en ook de wafels zijn groot en smaken erg lekker.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Chamonix bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Chamonix geweest? Deel je ervaringen!