“"Een goei tas koffie!"”

Chamonix
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Koffie en thee in Oostende
Keukens: Belgisch
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de dijk, in t zonnetje, mss beetje ouderwets voor sommigen qua inrichting maar de vriendelijke tweetalige bediening maakt veel goed; en een goeie warme koffie verkeerd om op je gemak van te genieten gaf een voldaan gevoel! Pannenkoeken gingen vlot over de toonbank maar die proeven we bij een volgende gelegenheid!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een dagtripje naar Oostende zochten we een plaats voor een koffietje. We kozen dit restaurantje. Een hartelijke begroeting en een kwinkslag voor ons zoontje.

We vroegen of we ook een spaghetti konden bestellen (11 uur) voor ons zoontje want hij had honger en de ober consulteerde onmiddellijk de kok. Geen enkel probleem maar er werd wel onmiddellijk gezegd dat het 15 minuten ging duren. We werden nog twee maal op de hoogte gehouden over de spaghetti. Topbediening.

De spaghetti was heel lekker en ook de koffies.

Voor een koffie, biertje of snelle hap. Zeker de moeite waard.

26 juli 2017 beoordeeld

We zijn telkens hier ons koffietje gaan drinken afgelopen vakantie. De bediening was erg vlot en vriendelijk. De ligging is perfect, vlak aan het casino (halfweg de dijk) en met zicht op zee. De koffie smaakt goed en ook de wafels zijn groot en smaken erg lekker.

26 juni 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke personeel ook al was het heel druk. Goede en vlotte bediening. Lekkere pannenkoeken, wafels en milkshake.

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijke pannekoek alsof voor de derde keer opgewarmd, wafel als rubber en chocomel poeder en heet water. Vroeger was het hier heerlijk. Waarschijnlijk nieuwe zaakvoerder? Laatste keer dat ik hier geweest ben. Het moet allemaal snel gaan en snel geld verdienen..

Reizigers die Chamonix bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Chamonix geweest? Deel je ervaringen!