“Zeer lekkere mosselen gegeten!”
Beoordeling van La Moulinière

La Moulinière
Geclassificeerd als nr. 18 van 425 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten
Beschrijving: Toen Allisson Goossens zeven jaar geleden afstudeerde, zocht ze een project waarin ze haar passie kwijt kon: ze viel als een blok voor dit prachtige pand en ging het avontuur aan. Vandaag is La Moulinière een waar instituut voor al wie van mosselen houdt. Op het menu? Maar liefst 40 verschillende mosselbereidingen, een op-en-top Belgisch product dat chef Benjamin met perfectie weet te bereiden in zijn open keuken. De setting is stijlvol, uitgepuurd en zeer gezellig en biedt het uitgelezen kader voor het proeven en degusteren van heerlijke mosselen, die voor elke service vers geleverd worden. Plus is het jne terras waar je de boten ziet bin- nenvaren. Binnenin siert kunst de muren.
26 maart 2022 beoordeeld

Een collega van me had dit restaurant aangeraden maar na een paar negatieve recensies te lezen, twijfelde ik om te gaan. Wat ben ik blij dat we toch hebben doorgezet want ik heb hier echt heerlijke mosselen met Camembert en spek gegeten. Om duimen en vingers van af te likken! De gastvrouw spreekt wel goed Nederlands en was heel vriendelijk. De zaak is ook erg proper en helemaal niet ongezellig. Wij gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: maart 2022

20 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Slim concept! Lekkere mosselen op verschillende manieren klaar gemaakt. Alleen maar verse mosselen en vis! Verrassend gezellig en vriendelijk! Wij zijn fan!

Datum van bezoek: maart 2022
27 februari 2022 beoordeeld

We reserveerden om 18 uur 30, rond 19 uur was op zaterdagavond de zaak vol. In de keuken bereidt de kok heerlijke mosselen je kan kiezen uit 25 variaties. Zeemenu voor 34 euro pp genomen. Bediening is correct en vriendelijk. Jammer voor enkel betalen met cash of payconic.

Datum van bezoek: februari 2022
6 november 2021 beoordeeld

Het restaurant voelde aan als een refter. Het was er ongezellig en koud. De bediening was niet hartelijk. Kleine, droge mosselen met rauwe groenten en er was geen mosselsaus verkrijgbaar enkel curry mayonaise?? Om nooit meet terug te gaan, ook niet voor niets

Datum van bezoek: november 2021
2 augustus 2021 beoordeeld

Wij hebben hier geluncht en ons verbaasd over de hoeveelheid verschillende bereidingen. De mosselen waren lekker en de smaken apart. Wij hebben echt lekker gegeten maar het is voor ons geen restaurant om nog een keer naar terug te gaan.

Wanneer je van mosselen houdt echt een aanrader om naartoe te gaan omdat het hier echt om mosselen gaat.

Jammer dat je niet kunt pinnen. Zou fijn zijn als je dit bij je reserveringsbevestiging te horen krijgt zodat je genoeg cash bij je hebt.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die La Moulinière bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In La Moulinière geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.