“Zeer veel keuze aan mosselen”
Beoordeling van La Moulinière

La Moulinière
Geclassificeerd als nr. 18 van 413 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten
Beschrijving: Toen Allisson Goossens zeven jaar geleden afstudeerde, zocht ze een project waarin ze haar passie kwijt kon: ze viel als een blok voor dit prachtige pand en ging het avontuur aan. Vandaag is La Moulinière een waar instituut voor al wie van mosselen houdt. Op het menu? Maar liefst 40 verschillende mosselbereidingen, een op-en-top Belgisch product dat chef Benjamin met perfectie weet te bereiden in zijn open keuken. De setting is stijlvol, uitgepuurd en zeer gezellig en biedt het uitgelezen kader voor het proeven en degusteren van heerlijke mosselen, die voor elke service vers geleverd worden. Plus is het jne terras waar je de boten ziet bin- nenvaren. Binnenin siert kunst de muren.
2 augustus 2021 beoordeeld

Wij hebben hier geluncht en ons verbaasd over de hoeveelheid verschillende bereidingen. De mosselen waren lekker en de smaken apart. Wij hebben echt lekker gegeten maar het is voor ons geen restaurant om nog een keer naar terug te gaan.

Wanneer je van mosselen houdt echt een aanrader om naartoe te gaan omdat het hier echt om mosselen gaat.

Jammer dat je niet kunt pinnen. Zou fijn zijn als je dit bij je reserveringsbevestiging te horen krijgt zodat je genoeg cash bij je hebt.

12 juli 2021 beoordeeld

Geen amuse bij apero, voor 23 euro kleine kilo mosselen en kleine mosselen. Zou toch in een zaak die zich wil Profileren als mosselzaak niet mogen. Oprechte vriendelijkheid was ver te zoeken. Ook geen bancontact!

• Sfeer
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk wat wij hier vandaag voorgeschoteld hebben gekregen. Onze mosselen waren, zonder overdrijven, kleiner als een gemiddelde garnaal.
Om te huilen. Wij hebben hier ons beklag over gemaakt bij de bazin waarop zij ons antwoordde dat het erg druk was voor de kok. Ik begrijp niet wat de grote/kwaliteit van mosselen te maken heeft met de drukte in de zaak... Blijf hier weg mensen.

30 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam zegt het hier allemaal: het draait hier letterlijk om de mosselen. Wat een keuze! Verbluffende combinaties van ingrediënten die ik op het eerste zicht niet bij mosselen zou zien, maar uiteindelijk toch prima samen gaan. Bijvoorbeeld mosselen met doekjes en geitenkaas, moet je maar bedenken...
Voor iedereen dus ruime keuze als je van mosselen houdt! Aan te raden tussen het grof van de toeristische restaurants die mosselen aanbieden !

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2021 beoordeeld

we hebben de mossels geproefd, ze hebben veel manieren van klaarmaken, en ze waren lekker ook de bediening was ok, jammer dat de dame des huizes en nogal ongepaste outfit aan had, met schort en short, vind ik niet zo passend voor een restaurant, voor de rest was het ok

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die La Moulinière bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In La Moulinière geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.