“Mosseldiner met storm Odette”
Beoordeling van La Moulinière

La Moulinière
Geclassificeerd als nr. 16 van 405 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten
Beschrijving: Toen Allisson Goossens zeven jaar geleden afstudeerde, zocht ze een project waarin ze haar passie kwijt kon: ze viel als een blok voor dit prachtige pand en ging het avontuur aan. Vandaag is La Moulinière een waar instituut voor al wie van mosselen houdt. Op het menu? Maar liefst 40 verschillende mosselbereidingen, een op-en-top Belgisch product dat chef Benjamin met perfectie weet te bereiden in zijn open keuken. De setting is stijlvol, uitgepuurd en zeer gezellig en biedt het uitgelezen kader voor het proeven en degusteren van heerlijke mosselen, die voor elke service vers geleverd worden. Plus is het jne terras waar je de boten ziet bin- nenvaren. Binnenin siert kunst de muren.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vlot online kunnen reserveren.
Ruime keuze aan mosselspecialiteiten.
Zeer lekker, een echte aanrader.
Bediening was vriendelijk en vlot.

Datum van bezoek: september 2020

5 september 2020 beoordeeld

Vlotte en vriendelijke service, leuk terras, en last but not least, lekkere mosselen (en heel veel keuze).

Datum van bezoek: september 2020
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mag er best wezen ! Met ons zessen vrijdagmiddag gaan lunchen. 3 kozen voor mosselen en de 3 anderen voor de garnaal en kaaskroketten. Lekker, echt lekker.
We waren net aangekomen in Oostende en verkozen om hier opnieuw gaan te eten, wel effe online reserveren en vrij stipt gingen ze open. Verder lees ik minder goede ervaringen, maar wij waren alweer zeer tevreden. We zijn wel vaste restaurantgangers, van brasserieën tot restaurants, binnen en buitenland, maar toch goede eetgelegenheid. Niks mis mee. Bediening zeer correct, ook door de kinderen. Nu was vorige keren ook wel zo. Zowel veel keuze in mosselen, top. De meningen over de kaas- en garnaalkroketten waar niet verdeeld, maar allemaal zeer positief. Doe zo voort, gewoon goe gedaan, ons zie je zeker terug! Goed adres in Oostende.

Datum van bezoek: augustus 2020
10 augustus 2020 beoordeeld

Online gereserveerd. Perfecte ontvangst, vriendelijk bediening en vooral heel lekkere mosselen. De frietjes erbij waren ook super !

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juli 2020 beoordeeld

La Moulinière, "de mosselspecialist": geloof dit aub niet. Dit is een toeristenval.
Miserabele kleine mosselen, kleine porties, kil onthaal en weinig vriendelijke bediening. Voor hetzelfde budget kan je elders op de Visserskaai dubbel zo lekker dineren.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die La Moulinière bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In La Moulinière geweest? Deel je ervaringen!